Dan de achterbank plat.
Fiets zonder wielen in de koffer, deken er op en dan de 2 wieltassen erop.
Omslachtig maar ik heb geen zin om het ganse jaar met een pseudo vrachtwagen rond te rijden omdat ik af en toe mijn fiets meeneem.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
1 helemaal eens, maar moet je eens proberen twee 29 in een station, dan ben je een stuk langer aan het inpakken als ff de drager erop.havana schreef:Waar ik me altijd over verbaas als ik naar toertochten rijd: ik zie dan vaak enorme stations met 2 of slechts 1 persoon erin en dan de fietsen achterop de drager...
Ik pleurde m'n fiets gewoon in een Peugeot 107. Voorwiel eruit en dan past dat prima. Sommigen mensen zijn bang dat de boel beschadigt in de auto, maar daar zou ik banger voor zijn als je ze achterop zet.havana schreef:Afgelopen zondag nog een V70 gezien met één persoon erin en de fiets achterop. Heb t uit nieuwsgierigheid gewoon eens gevraagd aan de beste man. Hij kon er geen antwoord op geven, hij zei gewoon helemaal niks