Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 10 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 10 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 10 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 10 Februari 2006
ok zal er zijn
Vergeet je spandoek niet... hihi...
ik ga wel rondlopen in alleen een stringetje dan val ik in ieder geval op
Haha, laat ik dat maar niet doen op de fiets... brrr... koud.
Je fiets je vast wel warm en het is weer eens iets anders!
Gerestylde website...
Gisteren op de Mol helaas BigM gemist, ik reed net weg met vriendlief toen ie me zag maar toen was ik al weg. We gingen nog een stukje uitrijden.
Het ging wel goed, de eerste 30-40 minuten als een zotte rond gereden en tot twee keer toe zat ik alleen in een gat met voor me een ontsnapt groepje en achter me het peloton, au. Op een gegeven moment was ik wel een dood vogeltje en heb ik de rest in het peloton uitgereden. Wel een goed gevoel.
Wat statistieken:
Ritduur 1:11'00''
Hf gem. 183 en max 194
RPM gem. 94 (tov 100 de vorige keer dus wel een verschil)
Snelheid gem. 38.5 km/u (tov van 37.3 km/u de vorige keer)
Komende zondag naar Amersfoort, Exel of Doetinchem! Nu al zin in! Eerst zaterdags ploegenpresentatie met pers en fotografen. Ik zal hier wat kiekjes plaatsen oké?!
Het ging wel goed, de eerste 30-40 minuten als een zotte rond gereden en tot twee keer toe zat ik alleen in een gat met voor me een ontsnapt groepje en achter me het peloton, au. Op een gegeven moment was ik wel een dood vogeltje en heb ik de rest in het peloton uitgereden. Wel een goed gevoel.
Wat statistieken:
Ritduur 1:11'00''
Hf gem. 183 en max 194
RPM gem. 94 (tov 100 de vorige keer dus wel een verschil)
Snelheid gem. 38.5 km/u (tov van 37.3 km/u de vorige keer)
Komende zondag naar Amersfoort, Exel of Doetinchem! Nu al zin in! Eerst zaterdags ploegenpresentatie met pers en fotografen. Ik zal hier wat kiekjes plaatsen oké?!
Oefffff....een gemiddelde hartslag van 183!!!. Wat is jouw omslagpunt????Ik zou dat nooit kunnen in een ritje van ruim een uur.
Ik heb een omslagpunt van 172 en met spinning haal ik wel eens 183 (tijdens een race day) maar dat duurt dan maar eventjes.
Ik heb een omslagpunt van 172 en met spinning haal ik wel eens 183 (tijdens een race day) maar dat duurt dan maar eventjes.
@ Trudie
Mijn omslagpunt ligt rond de 180.
@ BigM
Dat meisje van Merida zat in de kopgroep van een man of 19 geloof ik, da's Inge Velthuis. Die traint de Merida dames en heeft best wel leuke prestaties neergezet toen ze nog volop wedstrijden reed. Ik reed in 't peloton daarachter. 't Was een klein beetje mijn schuld dat die groep weg kon rijden. Ik probeerde mee te gaan maar kon 't gat niet dichten.
Mijn omslagpunt ligt rond de 180.
@ BigM
Dat meisje van Merida zat in de kopgroep van een man of 19 geloof ik, da's Inge Velthuis. Die traint de Merida dames en heeft best wel leuke prestaties neergezet toen ze nog volop wedstrijden reed. Ik reed in 't peloton daarachter. 't Was een klein beetje mijn schuld dat die groep weg kon rijden. Ik probeerde mee te gaan maar kon 't gat niet dichten.