Over de wielersport en zijn beoefenaars.

NK 2013 Kerkrade

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 24 jun 2013 12:07

Gastheerg schreef:In tegenstelling tot van Hummel vind ik dat Hoogerland geen misbruik van de pers maakt en er dus niet zoveel aan kan doen dat hij zo gehypte is. Hij gaat het zelf JUIST uit de weg!
Voor mij was het vanmiddag een mooie overwinning en een renner die veel tegenslag heeft gehad mag dan van mij een traantje laten. Sport is voor mij emotie en in het geval van Johnny vind ik het ook wel authentiek.
Ik heb genoten maar zeker ook van de nummers 2 en 3!
+1. Gewoon hele mooie sport zitten kijken. Heb dit seizoen nog weinig zo van een koers zitten genieten als gister..

papsnoetn01
Forum-lid

papsnoetn01 24 jun 2013 14:54

Gastheerg schreef:In tegenstelling tot van Hummel vind ik dat Hoogerland geen misbruik van de pers maakt en er dus niet zoveel aan kan doen dat hij zo gehypte is. Hij gaat het zelf JUIST uit de weg!
Voor mij was het vanmiddag een mooie overwinning en een renner die veel tegenslag heeft gehad mag dan van mij een traantje laten. Sport is voor mij emotie en in het geval van Johnny vind ik het ook wel authentiek.
Ik heb genoten maar zeker ook van de nummers 2 en 3!
Ik heb van Hummel nog nergens horen beweren dat hij vindt dat Hoogerland misbruik maakt van de pers??
Ik ben wel met je eens dat we een mooie wedstrijd gezien hebben met een m.i. terechte winnaar die vrijelijk uiting gaf aan zijn gevoelens na zijn toch wat onfortuinlijke recente ervaringen.
Heeft iemand trouwens meegekregen waar het "doe effe normaal joh" tijdens het tv-interview direct na de finish aan gericht was?

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 24 jun 2013 17:27

papsnoetn01 schreef: Heeft iemand trouwens meegekregen waar het "doe effe normaal joh" tijdens het tv-interview direct na de finish aan gericht was?
Theov en Elevantino? :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 24 jun 2013 19:30

Naast een mooie koers ben ik het meest geraakt en geroerd door DE KUS.
Geen regie, geen balkon op de Dam en niet de kus van Gerda maar...
...de dikke kus van zijn collega...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 24 jun 2013 20:17

Zo, ik heb effe wat losgemaakt met mijn opmerkingen.
Voor de duidelijkheid, ik vond/vind Hoogerland al een jankerd voor het prikkeldraadincident.
Heeft niets te maken met de emoties die hij gisteren liet gaan.
Ik vind de persoon Hoogerland een jankerd omdat hij dikwijls loopt te zeuren als er weer eens een poging van hem mislukte.
Net zoals ik Leif Hoste ook een jankerd vind.
Het ligt altijd aan een ander.
Geloof me, een val zoals in de tour en de klap tegen de wagen gun ik Hoogerland echt niet.
Maar als ik moest kiezen gister was 1 Tankink, 2 Langeveld, 3 Dumoulin.
Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

joeywl
Forum-lid

joeywl 25 jun 2013 00:33

Vergeten we Mike Terpstra en Sjoerd Kouwenhoven niet? Eerste jaars elite en finishen gewoon op 16 en 17 tussen de "echte" mannen.

Wat betreft de winnaar, mooi om te zien dat deze aanval wel is gelukt! Terecht gewonnen.

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 25 jun 2013 10:04

joeywl schreef:Vergeten we Mike Terpstra en Sjoerd Kouwenhoven niet? Eerste jaars elite en finishen gewoon op 16 en 17 tussen de "echte" mannen.
Ik ken ze niet, maar die laatste kan alleen maar een klasbak van de bovenste plank zijn met zo'n naam ;)

joeywl
Forum-lid

joeywl 25 jun 2013 12:16

Mike Terpstra ( broertje van ) fietst bij 3M en Sjoerd bij De Rijke Shanks. Niet geheel toevallig dat Sjoerd een maatje van me is :mrgreen:

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 25 jun 2013 12:30

Gastheerg schreef:
marcvmegroot schreef:Wat een zeikerds allemaal zeg.
Ik vond mijn reactie wel gaan :mrgreen:
Gerard die van jou telt niet mee ;)
people are strange when you\'re a stranger

Plaats reactie