Het veldrijden 2011/2012
Gister Niels Wubben als eerste Nederlander over de finish. Hij kwam als 10e over de finish. Goeie prestatie! Ze 1e volledige seizoen met de cross.
Vanaf zondag: (r)entrée van Lars Boom in het veldrijden en dan nog op de citadel van Namen. Met Niels en Stybar er terug bij krijgen we de echte top aan de start en de nederlanders
leven terug op hoop om mee te spelen voor de overwinning.
leven terug op hoop om mee te spelen voor de overwinning.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Wordt alleszins een leuke cross zondag!!! Eindelijk modder en een schitterend parcours.
De top in het crossen is niet zo breed dus Boom zal zich wel in de top 5 nestelen. Winnen hoop ik niet, dat zou ook niet goed zijn voor de cross
De top in het crossen is niet zo breed dus Boom zal zich wel in de top 5 nestelen. Winnen hoop ik niet, dat zou ook niet goed zijn voor de cross

Nee, dan liever gewoon weer een Vlaming. DAT doet het crossen goed.NoChain schreef:Winnen hoop ik niet, dat zou ook niet goed zijn voor de cross
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik bedoel iemand die zijn eerste cross van het seizoen rijd, niks met nationaliteit te maken.timo2.0 schreef:Nee, dan liever gewoon weer een Vlaming. DAT doet het crossen goed.NoChain schreef:Winnen hoop ik niet, dat zou ook niet goed zijn voor de cross
De cross is gewoon amusement in de winter, het boeit toch niet of er nu 5 of 25 nationaliteiten aan de start staan.
Doe maar een paar goede bergschoenen aan als je het parcours rond wil lopen.pluisje schreef:yes ! Ga zondag eens afzakken naar Bels om weer eens een dagje "veldrijden" te ervaren, verwacht geen top uitslag van boom, maar hoop dat ie de belgen een beetje zenuwachtig kan maken, zou straf zijn !!
Dat kan daar wel eens van pas komen weet ik uit ervaring bij motorcross wedstrijden daar.
Zij is ook tegen
En ik bedoel dat het ook niet goed is voor een sport als de winnaar en de rest van de top 10 altijd uit het zelfde land komen, ongeacht welk land dat is.NoChain schreef:Ik bedoel iemand die zijn eerste cross van het seizoen rijd, niks met nationaliteit te maken.timo2.0 schreef:Nee, dan liever gewoon weer een Vlaming. DAT doet het crossen goed.NoChain schreef:Winnen hoop ik niet, dat zou ook niet goed zijn voor de cross
De cross is gewoon amusement in de winter, het boeit toch niet of er nu 5 of 25 nationaliteiten aan de start staan.
fietsen doe ik net als een prof,
gelijk heb je Timo, maar wat doe je er aan behalve wachten op het buitenlands talent ( en dat zit er toch aan te komen).
In de jaren zeventig werden zowat alle wegkoersen gedomineerd door de Belgen (merckx, de vlaeminck, godefroot, verbeeck, maertens, moseré, pollentier, demuynck, e.d.).
, meestal is dat een tijdelijk verschijnsel.
In de jaren zeventig werden zowat alle wegkoersen gedomineerd door de Belgen (merckx, de vlaeminck, godefroot, verbeeck, maertens, moseré, pollentier, demuynck, e.d.).
, meestal is dat een tijdelijk verschijnsel.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.