Opbouw Batavus Champion Fixer
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="kool486"]bakmeel mee?[/quote]
Hier heb ik echt even over zitten nadenken, maar (met hulp van mijn zoon) ik snap hem!!
:D Is overigens niet nodig, frame is al wit.
Hier heb ik echt even over zitten nadenken, maar (met hulp van mijn zoon) ik snap hem!!
[quote="BianchiSL3"]Deze combinatie is super, of mat grijs met oranje. Wat een luxe probleem als je de kleur helemaal zelf moet/mag kiezen.
[/quote]
Kan iemand mij vertellen wat voor frame er op bovenstaande foto gebruikt is? Wat een schoonheid!
[/quote] Kan iemand mij vertellen wat voor frame er op bovenstaande foto gebruikt is? Wat een schoonheid!
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="jammah"]Kan iemand mij vertellen wat voor frame er op bovenstaande foto gebruikt is? Wat een schoonheid!
[/quote]
Blijkbaar niemand, en ik dus helaas ook niet. Volgens mij komt de foto van een Amerikaanse site. Zal dus wel geen Europees frame zijn.
[/quote]
Blijkbaar niemand, en ik dus helaas ook niet. Volgens mij komt de foto van een Amerikaanse site. Zal dus wel geen Europees frame zijn.
-
bianchisl3
- Forum-lid
Weer een stapje verder, voorrem gemonteerd. Nu nog op zoek naar een setje geschikte wielen.

-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Goeie tip die rem zeg!
MOOI![/quote]
Idd een goeie tip! Ik wilde je vanavond uitgebreid bedanken maar dat hoeft nu niet meer..
MOOI![/quote]
Idd een goeie tip! Ik wilde je vanavond uitgebreid bedanken maar dat hoeft nu niet meer..
-
bianchisl3
- Forum-lid
He, dat is leuk! Binnenkort de "Singlespeed Forumtocht Rotterdam"