alpe du huez
Thanks 21st-century voor de bemoedigende reactie, denk ook wel dat ik boven ga komen al moet ik kruipend:-)
Afdalen vind ik minder belangrijk, vind het klimmen leuk omdat het een uitdaging is, vind het niet echt waard om risico te lopen...
Afdalen vind ik minder belangrijk, vind het klimmen leuk omdat het een uitdaging is, vind het niet echt waard om risico te lopen...
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Gaat om precies te zijn om dit stuk. Vorig jaar net niet de 90 gehaald hier, teller bleef steken bij 88,6. Helaas moet je daarna meteen weer aan de bak met een paar venijnige haarspeldbochten.
[img=http://img244.imageshack.us/img244/1602/dsc02326dc0.jpg]
-
- Forum-lid HC
De meeste afdalingen daar heb ik gereden de croix fer is ook leuk. Ik doel met leuke afdalingen niet zozeer op lastig of gevaarlijk, maar meer waar je lekker in een ritme komt en redelijk hard gaat zonder dat het kamikase wordt. kijk die 2 kilometer harder gaat het me niet om.
-
- Forum-lid
Ben trouwens benieuwd naar de tijden van de forumleden op de alp.
Mijn beste tijd is 50 minuten was tijdens de marmotte van 1998,
wie volgt...
wie volgt...
Sonic 159
-
- Forum-lid
50 minuten tijdens de Marmotte? Dat doen er niet veel je na. Wat was je totaaltijd?
-
- Forum-lid
zwarte mamba schreef:Ben trouwens benieuwd naar de tijden van de forumleden op de alp.
wie volgt...
50 minuten en dat als slotklim tijdens de marmotte is een hele knappe tijd.
Waarschijnlijk wel top 20 gereden dan of niet?
Bert dekker de nummer 2 van afgelopen marmotte fietste de alp op in 48:19, michel snel (de nummer 5 van de marmotte) bijvoorbeeld in 50:13.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
mijne 50:22 vorig jaar
-
- Forum-lid
nou een paar weken terug van de alpe en heb hem in 59.33 gereden top de officiele finish dus nog een paar bochten na het dorpje
ik vond dit niet al te slecht voor de eerste keer
ik vond dit niet al te slecht voor de eerste keer
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
-
- Forum-lid
Totaaltijd was 6:50 onder goede omstandigheden, inderdaad 18e
Sonic 159
Alp d'Huez53:15 schreef:Gaat om precies te zijn om dit stuk. Vorig jaar net niet de 90 gehaald hier, teller bleef steken bij 88,6. Helaas moet je daarna meteen weer aan de bak met een paar venijnige haarspeldbochten.
En op dat stuk zit nu een gat in de weg, ik ben blij dat ik daar geen 88 ging, dan was die klap nog een stuk harder aangekomen.
Mijn tijd dit jaar op de Alpe d'Huez was trouwens 49.40 (brug - waterbak -> 12,29 km).
Wij reden hem toen er al heel wat kampers/tenten stonden voor de Tour en dat geeft toch wel een hele mooie sfeer! Leuke berg, al vond ik de Croix de Fer en de Bonnette toch echt zwaarder, komt waarschijnlijk omdat ze een stuk langer zijn.
Afgelopen vrijdag de Alpe gereden. Teller gereset bij de camping voor de brug tot en met de tour finish boven aan de parkeerplaats, totaal 14,5 km in 1 uur 24 minuten.
Zat zelf in Villard Reculas en ben zowel op de zondag als de donderdag vooraf gaand het stuk vanaf Villard naar Alpe 'd Huez gereden en iedere keer viel het me op dat 9 van 10 fietsers stopt bij het binnen rijden van Alpe 'd Huez. Terwijl je hier nog 2 km moet rijden!
Zat zelf in Villard Reculas en ben zowel op de zondag als de donderdag vooraf gaand het stuk vanaf Villard naar Alpe 'd Huez gereden en iedere keer viel het me op dat 9 van 10 fietsers stopt bij het binnen rijden van Alpe 'd Huez. Terwijl je hier nog 2 km moet rijden!
Dat is geen geel! Dit is geel!