Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Gezellig! Shoppen!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 17 sep 2008 18:41

[quote="Amclassic-fan"][quote="Daniel1975"]Persoonlijk kijk ik liever naar een dame die in een "vrouwtjesoutfit" rijdt die goed zit dan naar een dame die zich er perse tegen af wil zetten en een minder goed passende herenoutfit draagt die eigenlijk als een hobbezak om het lijf zit. En een advies om afstand te houden van zulke outfits omdat je anders niet serieus wordt genomen zegt IMHO meer over de adviseur (niet persoonlijk bedoeld Spook). Ik neem een dame die in het rose La Marmotte in 8.29 rijdt serieuzer als een dame die een "serieuze outfit" draagt en er 11 uur over doet.[/quote]

Volgens mij zijn er ook genoeg dames die in goedpassende heren kleding rijden op fietsen zonder poespas met een hele respectabele snelheid.[/quote]
Dan lees je mijn verhaal weer zoals je het wil lezen....

Je weet net zo donders goed als ik hoe ik die post bedoel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 17 sep 2008 18:43

[quote="Daniel1975"][quote="Amclassic-fan"][quote="Daniel1975"]Persoonlijk kijk ik liever naar een dame die in een "vrouwtjesoutfit" rijdt die goed zit dan naar een dame die zich er perse tegen af wil zetten en een minder goed passende herenoutfit draagt die eigenlijk als een hobbezak om het lijf zit. En een advies om afstand te houden van zulke outfits omdat je anders niet serieus wordt genomen zegt IMHO meer over de adviseur (niet persoonlijk bedoeld Spook). Ik neem een dame die in het rose La Marmotte in 8.29 rijdt serieuzer als een dame die een "serieuze outfit" draagt en er 11 uur over doet.[/quote]

Volgens mij zijn er ook genoeg dames die in goedpassende heren kleding rijden op fietsen zonder poespas met een hele respectabele snelheid.[/quote]
Dan lees je mijn verhaal weer zoals je het wil lezen....

Je weet net zo donders goed als ik hoe ik die post bedoel en dat het niks te maken heeft met dames die het gewoon uit praktische redenen dragen. Overigens ken ik er minimaal 1 van die hardrijdende dames die gewoon hun herenshirt een beetje in laten maken zodat het netter zit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 sep 2008 18:57

Nou nou Dames Mods :D

Gaat ie lekker? Niet TE fel van leer trekken over niks.

Wie gaat als eerste met zijn handtasje meppen? :D Bep of Toos?

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

-divo-
Forum-lid

-divo- 17 sep 2008 20:18

Als ik dit hier zo lees ga ik niet mee met jullie shoppen.
De bidons vliegen je hier om de oren . . . . .

velo
Forum-lid
Contact

velo 17 sep 2008 21:15

Met betrekking tot die blote Assos dame.

Dat heeft niets te maken met pr of wat dan ook, maar simpelweg met het feit dat het bewuste kledingstuk een sluiting heeft die tussen de borsten doorloopt wat nogal afwijkend is van het gangbare.

Aangezien ze de borsten afdekt met haar armen is daarmee alles gezegd mi.

Er verder niets achter zoeken.
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

noppie
Forum-lid

noppie 17 sep 2008 21:28

[quote="GastheerG"]Als ik strak in het pak hier in het winkel centrum een wandeling maak zijn er heel wat dames die me nakijken. Zeker als net de haartjes zijn geknipt (mag wel weer eens) en goed geschoren.
En een enkele opmerking kan ik ook wel op rekenen.
Als ik door de winkeldrukte hier in een koersbroek wegfiets is het niet de eerste keer dat ik een opmerking over m’n kont krijg.[/quote]

Hahahahahaha!!! In je (natte) dromen zeker!! Hahahahahahaha!!

:D
kiekeboe

lior63
Forum-lid

lior63 18 sep 2008 13:10

[quote="GastheerG"]Als ik strak in het pak hier in het winkel centrum een wandeling maak zijn er heel wat dames die me nakijken. Zeker als net de haartjes zijn geknipt (mag wel weer eens) en goed geschoren.
En een enkele opmerking kan ik ook wel op rekenen.
.[/quote]

Foto?

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 19 sep 2008 13:17

Mag ie nu weer on-topic heren?

Hebben we hier verdorie eens een eigen stekkie, wordt ie door de heren weer helemaal ingepikt, grumble... ;)

(@zorro: ironie alert...)

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 19 sep 2008 18:16

[quote="ever"]Mag ie nu weer on-topic heren?

Hebben we hier verdorie eens een eigen stekkie, wordt ie door de heren weer helemaal ingepikt, grumble... ;)

(@zorro: ironie alert...)[/quote]

Hoi,

Ja nee, ik begrijp hem nu helemaal.
Je zegt dus dat het ironisch bedoelt is maar eigenlijk is het dat dus niet.

Je reactie komt dus puur voort uit het feit dat jij denkt dat ik anders denk dat het serieus bedoelt is welk in feite dus ook zo is maar omdat jezelf ook eigenlijk wel vindt dat het niet te serieus mag morden opgevat is er de ironie die inspeelt op het verwachtingspatroon aangaande mijn perceptie van je ironische reactie.

Heb ik hem zo goed GastheerG :D:D ;)

Wie zei nu dat vrouwen moeilijk te begrijpen waren? :D:D;);)

Maareh.....je hebt gelijk Ever. Hakken die 'heren' weer het vrouwelijk Topic in wat waarschijnlijk voortkomt uit ......ok ik kap.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 19 sep 2008 19:17

Ik ben blij dat je het zelf nog snapt, want ik raak de draad een beetje kwijt (en toch niet blond...)

Maar ja, daar ging dit draadje ook helemaal niet over (mea culpa, mea maxima culpa)

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 19 sep 2008 21:16

Bij ieder fietsevenement is er sinds jaar en dag een paviljoen met standhouders. Hoe meer deelnemers, etc. Ik moet zeggen dat ik het altijd leuk vind om de middag en/of avond voor de race door de stands te scharrelen en desnoods wat te kopen. Shoppen dus. Rete gezellig.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Plaats reactie