Rake klappen tijdens wielerondje.
Belachelijke opmerkingen hier trouwens die refereren aan WO2!
Vind ik eigenlijk nog erger dan dat hele voorval waar hier over gediscussieerd wordt.
Wat dachten jullie van een beetje fatsoen!
Moderators, niet met me eens?
Vind ik eigenlijk nog erger dan dat hele voorval waar hier over gediscussieerd wordt.
Mijn trainingen-blog: Bikeplanner: Sander
[quote="Sander B"]Belachelijke opmerkingen hier trouwens die refereren aan WO2!
[/quote]
Ach, het hele topic is toch belachelijk, en de Duitser is inmiddels een soort van traditie en volksvermaak geworden. Mag zeker ook niet meer aan de strandkuil refereren? Ja hoor, ga maar naar de baas er mee.
[edit]dan toch nog 1 woord gewijzigd[\edit]
[/quote]
Ach, het hele topic is toch belachelijk, en de Duitser is inmiddels een soort van traditie en volksvermaak geworden. Mag zeker ook niet meer aan de strandkuil refereren? Ja hoor, ga maar naar de baas er mee.
[edit]dan toch nog 1 woord gewijzigd[\edit]
[/quote]
Ach, zo'n grap moet toch kunnen.
Het gaat hier trouwens om een Nederlander die in Duitsland woont, en niet om een Duitser dus.
[/quote]
Ach, zo'n grap moet toch kunnen.
Het gaat hier trouwens om een Nederlander die in Duitsland woont, en niet om een Duitser dus.
[quote="SuperGrover1"][quote="Bever"]Echt stoer om met een groep van 10 een oud mannetje aan te vallen.
Chapeau voor de heren fietsers, ik wou dat ik er bij hoorde....[/quote]
echt stoer om eigen rechter te spelen en wielrenners van hun fiets te trekken als het je niet bevalt dat ze voor je deur langsfietsen....
ik wou dat jij hoorde bij degene die klappen kreeg...[/quote]
Dank je man !
Overigens als iemand jou uitdaagt, spring je er dan ook met 10 vrienden op ? Over eigen rechter spelen gesproken...
echt stoer om eigen rechter te spelen en wielrenners van hun fiets te trekken als het je niet bevalt dat ze voor je deur langsfietsen....
Dank je man !
Overigens als iemand jou uitdaagt, spring je er dan ook met 10 vrienden op ? Over eigen rechter spelen gesproken...
-
- Forum-lid
....don't mention the war
haha
trouwens hij heeft er net de leeftijd niet voor

trouwens hij heeft er net de leeftijd niet voor
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Laulau"][quote="SuperGrover1"]
Ja ?? is meer een reactie op het sarcastische wat meneer Bever zei....
[/quote]
Ga fietsen man
dat was duidelijk een opmerking met een knipoog.
P.S. You're on (candid) camera
[/quote]

is goed, ik stap zo op de fiets.
waar woonde die kerel ook alweer??
;);););)
Ja ?? is meer een reactie op het sarcastische wat meneer Bever zei....
[/quote]
Ga fietsen man

P.S. You're on (candid) camera

[/quote]

-
- Forum-lid
- Contact
Even los van al het duw en trekwerk: in Nederland is het verboden om opnames te maken van de publieke ruimte (als individu zijnde). Geen idee hoe dat in Duitsland zit. Daarnaast staat die auto wel heel opzichtig op de weg, er was immers gigantisch veel ruimte naast de weg om te parkeren. Ook het bewust van de fiets trekken van de man is nogal dubieus. Welke andere keuze hadden de fietsers?
Dat die fietser zich kwaad maakt is dus nogal begrijpelijk. De rest had zich er hoogstens verbaal mee moeten bemoeien. Maarja, zoals al gezegd, hier zal wel een lange voorgeschiedenis aan zitten. Alleen als je je aan bepaalde groepen irriteert levert deze methode je weinig positiefs op.
Hoe het artikel kan voortkomen uit dit filmpje is me trouwens een raadsel. Dit lijkt me uitlokking, zeker als de auto eigendom blijkt te zijn van de man.
Dat die fietser zich kwaad maakt is dus nogal begrijpelijk. De rest had zich er hoogstens verbaal mee moeten bemoeien. Maarja, zoals al gezegd, hier zal wel een lange voorgeschiedenis aan zitten. Alleen als je je aan bepaalde groepen irriteert levert deze methode je weinig positiefs op.
Hoe het artikel kan voortkomen uit dit filmpje is me trouwens een raadsel. Dit lijkt me uitlokking, zeker als de auto eigendom blijkt te zijn van de man.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Bever"][quote="SuperGrover1"][quote="Bever"]Echt stoer om met een groep van 10 een oud mannetje aan te vallen.
Dank je man !
[/quote]
Ik noem geen aantallen want kan dit prima zelf oplossen maar gezien het feit dat meneer de fietshater dit vooropgezet heeft vind ik een en ander erg bedenkelijk.
Ik ben geen voorstander van eigen rechter spelen maar als je ziet waar hij aan begint zou ik me voor kunnen stellen dat iemand hem een oplawaai geeft.
Het is normaal dat dat alleen door de betrokkenen (man + fietser) gebeurt en inderdaad niet met zijn 10 fietsvriendjes erbij.
Misschien heb ik me niet helemaal goed naar jou toe uitgedrukt (ook te sarcastisch?), sorry daarvoor.
Maar mensen die het gedrag van de man vergoeilijken daar heb ik moeite mee...
Dank je man !
[/quote]
Ik noem geen aantallen want kan dit prima zelf oplossen maar gezien het feit dat meneer de fietshater dit vooropgezet heeft vind ik een en ander erg bedenkelijk.
Ik ben geen voorstander van eigen rechter spelen maar als je ziet waar hij aan begint zou ik me voor kunnen stellen dat iemand hem een oplawaai geeft.
Het is normaal dat dat alleen door de betrokkenen (man + fietser) gebeurt en inderdaad niet met zijn 10 fietsvriendjes erbij.
Misschien heb ik me niet helemaal goed naar jou toe uitgedrukt (ook te sarcastisch?), sorry daarvoor.
Maar mensen die het gedrag van de man vergoeilijken daar heb ik moeite mee...
[quote="SuperGrover1"]
;);););)[/quote]
Stap er net vanaf, brrr koud windje!! En gelukkig geen auto's dwars op de weg.

Stap er net vanaf, brrr koud windje!! En gelukkig geen auto's dwars op de weg.
Cube AMS Comp 2010
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
- daniel1975
- Forum-lid HC
[/quote]
Ja, ik had dezelfde gedachte.
Graag beetje on topic blijven, refereren aan WO2 is nergens voor nodig.
En wat mijn kennis van de wedrenners betreft: ben er 1x aangesloten en dat was ook mijn laatste keer. Zat idd maar 1 stoplicht in dat rondje, maar daar werd toen vol doorheen gereden.
Het breeduit waaieren is idd een groot probleem. Maar in die regio neemt je fietsers-status flink toe als je kunt zeggen dat je je in de A groep kunt handhaven. En dus idd helemaal achterin de waaier blijven zwoegen, etc etc
[/quote]
Ja, ik had dezelfde gedachte.
Graag beetje on topic blijven, refereren aan WO2 is nergens voor nodig.
En wat mijn kennis van de wedrenners betreft: ben er 1x aangesloten en dat was ook mijn laatste keer. Zat idd maar 1 stoplicht in dat rondje, maar daar werd toen vol doorheen gereden.
Het breeduit waaieren is idd een groot probleem. Maar in die regio neemt je fietsers-status flink toe als je kunt zeggen dat je je in de A groep kunt handhaven. En dus idd helemaal achterin de waaier blijven zwoegen, etc etc
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Inderdaad alle opmerkingen over de WO en dergelijke slaan nergens op.
Mij lijkt me dat die man natuurlijk alles van tevoren heeft opgezet, en dat er een voorgeschiedenis aan vooraf gaat, zal ook wel.
Ben zelf trouwens een echte TOERfietser en erger me ook vaak aan sommige fietsgroepen die zich niet bepaald netjes gedragen en zich niet aan de regeltjes houden, maar dat heeft met deze situatie totaal niks te maken. Die auto daar parkeren is natuurlijk levensgevaarlijk en dat hij dan een fietser van zijn fiets aftrekt is helemaal belachelijk.
Inderdaad het daaropvolgende "geweld", dat volgens mij best wel meevalt,
ik bedoel ik vecht nooit, maar als ik zou meppen zou dat toch wel harder zijn, is natuurlijk ook geen goede oplossing.
Voor dit soort mensen, die waarschijnlijk de hele dag niet veel te doen hebben en dan maar wat dingen gaan zoeken, fietsers klieren of zo, is eigenlijk maar één oplossing.
En dat is hem gewoon straal voor de gek houden met zijn geke fratsen.
Ik heb al en paar hele mooie voorbij zien komen.
* Forumtochtje aldaar.
* Weg blokkeren met tig fietsers, filevorming vormen.
* Met een paar man afstappen, autootje op zijn kantje.
* Daar voor de auto blijven staan, politie bellen en zeggen dat de weg versperd is.
Schitterende opmerkingen, misschien iemand nog van zo'n super ideeën?
Mij lijkt me dat die man natuurlijk alles van tevoren heeft opgezet, en dat er een voorgeschiedenis aan vooraf gaat, zal ook wel.
Ben zelf trouwens een echte TOERfietser en erger me ook vaak aan sommige fietsgroepen die zich niet bepaald netjes gedragen en zich niet aan de regeltjes houden, maar dat heeft met deze situatie totaal niks te maken. Die auto daar parkeren is natuurlijk levensgevaarlijk en dat hij dan een fietser van zijn fiets aftrekt is helemaal belachelijk.
Inderdaad het daaropvolgende "geweld", dat volgens mij best wel meevalt,
ik bedoel ik vecht nooit, maar als ik zou meppen zou dat toch wel harder zijn, is natuurlijk ook geen goede oplossing.
Voor dit soort mensen, die waarschijnlijk de hele dag niet veel te doen hebben en dan maar wat dingen gaan zoeken, fietsers klieren of zo, is eigenlijk maar één oplossing.
En dat is hem gewoon straal voor de gek houden met zijn geke fratsen.
Ik heb al en paar hele mooie voorbij zien komen.
* Forumtochtje aldaar.
* Weg blokkeren met tig fietsers, filevorming vormen.
* Met een paar man afstappen, autootje op zijn kantje.
* Daar voor de auto blijven staan, politie bellen en zeggen dat de weg versperd is.
Schitterende opmerkingen, misschien iemand nog van zo'n super ideeën?
Bikers are not alone