Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zoeken om iets te vinden wat aan je eisen voldoet. En als daar nog ruimte voor is dan is er nog voldoende beschikbaar.Jans schreef: ↑06 aug 2023 14:03Als er volop beschikbaar is, waarom moet je dan een beetje zoeken? Begrijp ik niet. Maar goed, wij hebben ook geen last van de regen, hooguit dat er inmiddels nogal wat bossen verboden gebied is.Enzzo schreef: ↑06 aug 2023 12:51 Plek zat! Wij hebben last minute ook even een uitstapje ingepland. (De regen echt kitsbeu!) Hotels en appartementen nog volop beschikbaar als je een beetje zoekt. Hoe het met caravan is weet ik niet maar een municipal aan een of ander riviertje moet altijd lukken denk ik.
Je moet alleen wel kunnen zoeken
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Gisteren nog wat regen gehad tijdens de Hel van de Heuvelrug vanuit Driebergen, om 11:30 ging het los vooral in Wageningen en Rhenen was het bar en boos. Overigens wel gewoon heel lekker gereden!

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik las iemand op Strava die zei: mooie tocht, slechts één bui gehad. Helaas duurde die wel van 9:30 tot 16:00 

-
- Forum-lid HC
Zelf was ik om 7:00 uur gestart, en toen was het op wat licht gespetter na droog, vermoedelijk reed ik toen van de regen af.
Pas op de terugweg van Arnhem richting Oosterbeek om 11:30 uur heb ik mijn regenjack aangetrokken, toen viel het met bakken en is het niet meer droog geworden.
Ik sprak later deelnemers die om 08:00 uur vertrokken waren die hadden constant in de regen gereden.
Nee, niet heel veel deelnemers in ieder niet vergelijkbaar met de deelnemers die normaal starten in Driebergen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb vroeger ook heel veel gereden vanuit Driebergen. Is het nog steeds zo druk als 10-15jr geleden? Toen stond er soms file op de afrit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Dan heb je het waarschijnlijk over een jaar of tien geleden toen DTC om de week een tocht organiseerde dat is inmiddels wel anders, animo voor toertochten is een stuk minder. De kalender voor juli en augustus is bijna leeg. Komt vooral door de regels en vergunning waar de vereniging aan moet voldoen maar ook door de terug lopende animo waardoor het niet interessant meer is de tocht te organiseren.daniel1975 schreef: ↑07 aug 2023 18:59 Ik heb vroeger ook heel veel gereden vanuit Driebergen. Is het nog steeds zo druk als 10-15jr geleden? Toen stond er soms file op de afrit.
Zo moest de organisatie van de Jan Jansen Classic ervoor zorgen dat er een ambulance gereed stond, een quad-bike met arts er moest al 15K worden uitgegeven voor er een meter gefietst was, dus ook deze tocht is ter zielen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, ik weet het. NL gaat ten onder aan regels.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!