Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
1993 was dramatisch, hier spreekt de boerenzoon. Toen hebben we de dorsmachine uit de modder moeten trekken in het graanveld, uniek.
Op de droge dagen tot diep in de nacht oogsten om de droge uren maximaal te benutten.
1998 was ook een gruwelijk natte tweede helft van september. Het weekend rond 13 september viel er op veel plaatsen meer dan 100mm in anderhalve dag met heel veel waterschade als gevolg.
Op de droge dagen tot diep in de nacht oogsten om de droge uren maximaal te benutten.
1998 was ook een gruwelijk natte tweede helft van september. Het weekend rond 13 september viel er op veel plaatsen meer dan 100mm in anderhalve dag met heel veel waterschade als gevolg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
i-mac
6 augustus, 10:30, amper 14° en een meer dan stevige wind. Ik mag hier wat winterkledij uithalen, om vandaag nog een kort ritje te doen ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Geen idee waar je heen gaat, maar is er nog plek?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Plek zat! Wij hebben last minute ook even een uitstapje ingepland. (De regen echt kitsbeu!) Hotels en appartementen nog volop beschikbaar als je een beetje zoekt. Hoe het met caravan is weet ik niet maar een municipal aan een of ander riviertje moet altijd lukken denk ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Het lijkt vanaf morgen wel een stuk beter te worden gelukkig. Maar nieuwe wegen fietsen het mooist, fijne vakantie!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het probleem is dat de voorspelling ook voor geen meter klopt.
Het is hier pas om 13u gaan regenen, daarvoor was het prima weer. Niet heel warm, maar fietsen had makkelijk gekund, gisteren precies hetzelfde.
Nouja wat buiten schilderwerk gedaan, ook wel leuk.
Het is hier pas om 13u gaan regenen, daarvoor was het prima weer. Niet heel warm, maar fietsen had makkelijk gekund, gisteren precies hetzelfde.
Nouja wat buiten schilderwerk gedaan, ook wel leuk.
Als er volop beschikbaar is, waarom moet je dan een beetje zoeken? Begrijp ik niet. Maar goed, wij hebben ook geen last van de regen, hooguit dat er inmiddels nogal wat bossen verboden gebied is.Enzzo schreef: ↑06 aug 2023 12:51 Plek zat! Wij hebben last minute ook even een uitstapje ingepland. (De regen echt kitsbeu!) Hotels en appartementen nog volop beschikbaar als je een beetje zoekt. Hoe het met caravan is weet ik niet maar een municipal aan een of ander riviertje moet altijd lukken denk ik.