Schwalbe one 23 of 25 mm
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ik rijd er ook al een tijdje mee en ik vind het een prima band. Ik zie ook wel degelijk een verschil met mijn vorige(merk ben ik vergeten).
Maak joe woar
Hier nu ca 4500km met de 25mm gereden. 1x lek. Achterband gaat nu slechter worden. Nieuw setje ligt klaar om gemonteerd te worden.
Dik tevreden, niet enorm vierkant gesleten.
Dik tevreden, niet enorm vierkant gesleten.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Als het past zou je ook de 28 mm kunnen overwegen.Olaf1988 schreef:Net 25mm bandje op een ffwd wiel gelegd maar ik voel geen breedte verschil nog, morgen even meten met schuifmaat anders gaan ze terug! Conti 25mm ziet et stuk breder uit, en dat voelt je goed als je hem met je handen voelt!
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
-
ridley orion
- Forum-lid
Rij zelf met de one 28 mm op 6 bar wel met een specialized roubaix rijdt nog mooier dan 25 mm .
Vindt de one fijner dan continental 4000 minder scheurtjes en wordt niet zo gauw vierkant
Vindt de one fijner dan continental 4000 minder scheurtjes en wordt niet zo gauw vierkant
Is ook mijn ervaring.ridley orion schreef:Rij zelf met de one 28 mm [...] rijdt nog mooier dan 25 mm
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
rij met mijn bora's naar volle tevredenheid met 25 mm versie, wil ze nu ook op m'n mavic Ksyrium SLR WTS gebruiken. Is het enige nadeel nu de aerodynamica (door de smallere velgen van de mavic's)?