Help! Poes vies door fiets!
Tevens handig voor recalcitrante personen. Iemand die zoiets zelfs als grap bedenkt heeft een zeer zieke geest.dario schreef:Altijd handig bij al te speelse katten:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat bedoelde ik te zeggen TumTumTum.TumTumTum schreef:Redelijk ja. Ik ben te gevoelig voor dit soort shit.
Zieke geesten die zo'n 'grappig' iets bedenken. Ik zie er de humor er niet van in terwijl ik echt wel van harde humor houd.
Onschuldige en lieve beesten gaan me echter te na aan het hart en heb ik echt een zwak voor. Ze geven zoveel onvoorwaardelijk als je ze met liefde behandelt waardoor ze echt hun vertrouwen aan je geven.
Mocht je Kevin Richardson nog niet kennen dan moet je echt kijken. Hij heeft tevens een boek geschreven en ja......sommige van zijn leeuwen vertrouwd hij dus echt niet en weet dat hun karakter niet te voorspellen is.
Meg en Amy zij echt Kevin zijn grote vriendinen (net zoal sTau en Napoleon)
Meg and Amy
Priceless zoals ik het zie. Geweldig te zien hoe dat onvoorwaardelijke vertrouwen er is van een Leeuwin met jongen ten opzichte van Kevin. Een Leeuwin zal haar jongen echt tot in de dood verdedigen en beschermen maar ziet dus in Kevin geen bedreiging.
Is dat niet echt ongelofelijk mooi?
Verder geen discussie hier over het feit dat die leeuwen in een afgesloten park zitten. Het blijven wilde beesten en hebben echt de nodige ruimte.
Kijk naar Kevin's geschiedenis
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Oh jee, ik moest lachen, ben ik nu een harteloze dierenbeul?TumTumTum schreef:Redelijk ja. Ik ben te gevoelig voor dit soort shit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tsja................als het gevolg van een grap is dat deze choqueert kan ik daar wel mee leven. Als choqueren het enige uitgangspunt bij een grap is zal ieder met een beetje gevoel het toch als vlakke humor moeten ervaren. Ergens een schop tegen geven om een maatschappelijk inzicht te krijgen lijkt me ok. Schoppen om het schoppen?
Daarnaast vind ik de kattendrager wel heel erg retro. Is zoiets er dan niet in carbon? Geeft aan hoe oud (en daardoor flauw) deze grap al is.
Het zal mijn kat aan z'n kont roesten!
Zeker Basje. Die kijkt niet op of om naar een mooie fiets

De andere kat (Pip) is niet zo fotogeniek maar inlijsten vindt hij dan weer geen probleem

Wat een leuk beest die zwart-wit van Zorro!
53x11: nee hoor
Daarnaast vind ik de kattendrager wel heel erg retro. Is zoiets er dan niet in carbon? Geeft aan hoe oud (en daardoor flauw) deze grap al is.
Het zal mijn kat aan z'n kont roesten!
Zeker Basje. Die kijkt niet op of om naar een mooie fiets

De andere kat (Pip) is niet zo fotogeniek maar inlijsten vindt hij dan weer geen probleem

Wat een leuk beest die zwart-wit van Zorro!
53x11: nee hoor
Is een grap flauw omdat ze oud is? (Quid Charlie Chaplin? André Franquin?...)
Als er nog altijd mensen om moeten lachen kan je net zo goed het tegendeel beweren, toch?
En schoppen om te schoppen, ach...
Ik heb niets tegen dieren, ik heb op zich ook niets tegen dierenvrienden, maar lui die enerzijds menselijke gevoelens op hun huisdier projecteren (de kat zelf zal heus niet door een grapje gechoqueerd zijn hoor!), maar anderzijds wel vlees halen in de supermarkt of een broodje tonijn in de snackbar om de hoek (ooit gezien hoe ze tonijnen vangen?), die kunnen wel een schop maatschappelijk inzicht gebruiken lijkt me!
Als er nog altijd mensen om moeten lachen kan je net zo goed het tegendeel beweren, toch?
En schoppen om te schoppen, ach...
Ik heb niets tegen dieren, ik heb op zich ook niets tegen dierenvrienden, maar lui die enerzijds menselijke gevoelens op hun huisdier projecteren (de kat zelf zal heus niet door een grapje gechoqueerd zijn hoor!), maar anderzijds wel vlees halen in de supermarkt of een broodje tonijn in de snackbar om de hoek (ooit gezien hoe ze tonijnen vangen?), die kunnen wel een schop maatschappelijk inzicht gebruiken lijkt me!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Gastheerg schreef:
Daarnaast vind ik de kattendrager wel heel erg retro. Is zoiets er dan niet in carbon?
@ 53x11: neuh...ik zal wel gewoon een watje zijn.
@ Zorroi: het topic wordt nu wel veel te emo voor een stoer wielrennersforum hoor.
Ik hoop dat mijn kat dit snel onder de knie krijgt:

Veni. Vidi. Fietsie.