Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Sinterklaas

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 10 dec 2005 00:00

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 December 2005


En nu kappen over die vrek uit spanje! want het enige wat ie heeft gebracht is een 9 volt batterij ...............................................voor m,n vr... eh laat maar. Welkom Kerstman!!!!!!!! m,n Ballen hangen al in de boom!! Zo en nu geen geleuter meer over (Sint er naast) want die heb ik een rotschop verkocht richting spanje, tsja z,n verblijfsvergunning was verlopen, wegwezen dus!!! volgend jaar maar weer opnieuw proberen!


Nou, nou, Big Rosaatje, zo spreek je niet over de goede Sint. Zo maak je kans volgend jaar in de zak te belanden.
kiekeboe

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 10 dec 2005 11:21

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 09 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 December 2005


En nu kappen over die vrek uit spanje! want het enige wat ie heeft gebracht is een 9 volt batterij ...............................................voor m,n vr... eh laat maar. Welkom Kerstman!!!!!!!! m,n Ballen hangen al in de boom!! Zo en nu geen geleuter meer over (Sint er naast) want die heb ik een rotschop verkocht richting spanje, tsja z,n verblijfsvergunning was verlopen, wegwezen dus!!! volgend jaar maar weer opnieuw proberen!


Nou, nou, Big Rosaatje, zo spreek je niet over de goede Sint. Zo maak je kans volgend jaar in de zak te belanden.

Op z'n minst ja, ik vrees dat je ook nog een paar flinke kletsen van Piet z'n roe zal krijgen....  En kijk maar uit met je ballen in de boom, want die naalden die prikken hoor!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4429
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 10 dec 2005 19:39

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 09 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 December 2005En nu kappen over die vrek uit spanje! want het enige wat ie heeft gebracht is een 9 volt batterij ...............................................voor m,n vr... eh laat maar. Welkom Kerstman!!!!!!!! m,n Ballen hangen al in de boom!! Zo en nu geen geleuter meer over (Sint er naast) want die heb ik een rotschop verkocht richting spanje, tsja z,n verblijfsvergunning was verlopen, wegwezen dus!!! volgend jaar maar weer opnieuw proberen! Nou, nou, Big Rosaatje, zo spreek je niet over de goede Sint. Zo maak je kans volgend jaar in de zak te belanden.


Lijkt mij elke keer weer een mooi idee. Maar tot op heden moet ik altijd in nederland blijven Als tenminste ook de fiets meekan want het is in spanje natuurlijk wel beter fietsweer nu.

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 11 dec 2005 14:27

Jimbo, Van harte gefeleciteerd man!!!!!!
Excuse me while I kiss the sky

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 11 dec 2005 16:56

cube?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 11 dec 2005 18:58

Gisteravond een AGU thermoshirt, winterhandschoenen en een polar hartslagmeter gekregen! Ook een fotocollage van mij in de alpen & vogezen :) *na te bestellen bij mij ;)*

Daarnaast twee boeken en wat grapjes

Vandaag al het eten van gisteravond er weer afgefietst

Groet,
Arne
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 11 dec 2005 18:59

Welkom Kerstman!!!!!!!! m,n Ballen hangen al in de boom!!
@ Big Rosa: Uit de kou ben je! Die piek komt zeker nog!
Maar in januari worden je ballen en piek eraf gehaald en wordt je naakt op straat gelazerd! Daar gaat de vlam erin. Het beste Big Rosa !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 11 dec 2005 23:36

Verrassing of verassing ?  Ik zou maar goed uitkijken! Hou je piek en ballen in de gaten.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie