Quote: Origineel geplaatst door Ashley op 21 Mei 2006
Zit er ook een poster in? Zo ja, wie?
Als je het heel lief vraagt krijg je van Big Rosa een foto van Big Rosa op posterformaat om boven je bed te hangen.
Fiets mei
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 Mei 2006
Daar werk ik niet meer! heb bijna 2 jaar weer een andere baan! tja als je daar heb gewerkt dan gaan de poorten bij een ander wat sneller open, voordeel van m,n achtergrond.
Vertegenwoordiger in zelfreizend bakmeel zodat je veeeeeeel vrije tijd hebt denk ik
Daar werk ik niet meer! heb bijna 2 jaar weer een andere baan! tja als je daar heb gewerkt dan gaan de poorten bij een ander wat sneller open, voordeel van m,n achtergrond.
Vertegenwoordiger in zelfreizend bakmeel zodat je veeeeeeel vrije tijd hebt denk ik
cornelli racing cycles Uden
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 24 Mei 2006
LOL
LOL
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
groenespicht
- Forum-lid
Zegt deze foto dan waarom jij in de BH's zit......BIG rosa?
Euuuhh...moderator...deze afbeelding is éénmalig en niet gebruikelijk. De term Big Rosa in combinatie met zijn beroep EN zijn grote gevoel voor humor maken dit een.."open deur intrapbare actie". Uw begrip hiervoor en een beroep op uw gevoel voor humor.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...