Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 24 November 2006
Veeteetje op zoek ofzo?
He doe effe normaal. En al die kerels die continu bij "schone dames" posten dan? Dat zijn er veel meer. Typisch mannelijke reactie. Als een man een foto van een dame plaatst is dat stoer. Als een dame een foto plaatst is zij op zoek. Zullen wij mannen dit draadje niet meer vervuilen. Dat doen de dames bij "ons" ook niet.
Schone heren!
Welnee!! Of gaat dit topic snel dicht. Dan zoek ik nog even snel.
Geef me even de tijd om iets moois te zoeken, je moet het lekkerste voor het laatst bewaren, toch? (dit is overigens een gemiste kans voor Big Rosa. Hij vertikt het om een foto van zichzelf te plaatsen)
Geef me even de tijd om iets moois te zoeken, je moet het lekkerste voor het laatst bewaren, toch? (dit is overigens een gemiste kans voor Big Rosa. Hij vertikt het om een foto van zichzelf te plaatsen)
Nou ...
He Big rosa....zag in mn fotoalbum nog een foto van je toen je op visite was in het mooie zeeland , en ik wil de forumleden niet deze mooie foto onthouden..............................................................................................
He Big rosa ...ouwe reus.....kheb er zin in om eens een goed stuk samen te fietsen dit voorjaar , en een goed potje slap te ouwehoeren , en kijken wie er bij Trudie in het wiel mag tijdens de TKC... ....
Greetz Rene
He Big rosa....zag in mn fotoalbum nog een foto van je toen je op visite was in het mooie zeeland , en ik wil de forumleden niet deze mooie foto onthouden..............................................................................................
He Big rosa ...ouwe reus.....kheb er zin in om eens een goed stuk samen te fietsen dit voorjaar , en een goed potje slap te ouwehoeren , en kijken wie er bij Trudie in het wiel mag tijdens de TKC... ....
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
En nog eentje van Boonen
-
- Forum-lid
Jammer Pantani, heel jammer.............