irritatie bultjes
-
soilworker
- Forum-lid
Ik had een selle Italia Flite en ben overgestapt op een Specialized toupé 130mm. Smaller zadel en minder door/aflopend aan de zijkanten waardoor er minder wrijving optreed in die streek. Works for me.
Quoten: Origineel geplaatst door Jan Pina op 21 Mei 2007
Zoek in duitsland eens een online apotheker naar Diprogenta zalf dit werkt echt na 2 dagen al van je probleem af !!!
Recept heb ik van een SMA sportarst,is alleen niet in NL verkrijgbaar.
en waar is dat een 'zalf'' voor. hoe omschrijven ze waarbij het te gebruiken is? ben niet zo happig in het zonder recept gebruiken van medicijnen natuurlijk
Zoek in duitsland eens een online apotheker naar Diprogenta zalf dit werkt echt na 2 dagen al van je probleem af !!!
Recept heb ik van een SMA sportarst,is alleen niet in NL verkrijgbaar.
en waar is dat een 'zalf'' voor. hoe omschrijven ze waarbij het te gebruiken is? ben niet zo happig in het zonder recept gebruiken van medicijnen natuurlijk
Quoten: Origineel geplaatst door Jan Pina op 21 Mei 2007
Voor onstoken haarzakjes,talgklieren,zoek en gij zult vinden via Google
ik heb dus gezocht op google, maar behalve 'n duitse site die geen toelichting geeft kan ik niets vinden, wellicht kun je me 'n link geven. alvast bedankt
Voor onstoken haarzakjes,talgklieren,zoek en gij zult vinden via Google
ik heb dus gezocht op google, maar behalve 'n duitse site die geen toelichting geeft kan ik niets vinden, wellicht kun je me 'n link geven. alvast bedankt
Hoi, ik heb op de duitse google gezocht en dit gevonden over Diprogenta; misschien heb je er wat aan. Succes!
http://www.netdoktor.at/medikamente/suc ... hp?id=3720
http://www.netdoktor.at/medikamente/suc ... hp?id=3720
En een discussie over het gebruik van diprogenta. In het Duits..
http://www.med1.de/Forum/Allergien/86303/1/
http://www.med1.de/Forum/Allergien/86303/1/
Ik heb door omstandigheden 4 weken niet kunnen RPM-en , en nu is het dus gewoon over. Ik heb de afgelopen weken wel veel op de racefiets kunnen rijden , dus het probleem ligt niet aan mijn racefietszadel , echter wel bij het RPM zadel wat ik gebruik bij de sportschool.
Ik gebruik voor beide een Assos broek , dus daar lag het ook niet aan .
Tip: denk dus eens aan je zadel , of zadelvorm.
Grtz rene
Ik gebruik voor beide een Assos broek , dus daar lag het ook niet aan .
Tip: denk dus eens aan je zadel , of zadelvorm.
Grtz rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
[quote="soloist"]Quote: Origineel geplaatst door timper op 21 April 2007
Zou kunnen zijn dat haarworteltjes ontstoken zijn. Begint met rood puntje en kan door wrijving of druk verergeren en verzweren. Zeker bij veel fietsen en zweten kan dit problemen geven. Renners die zich scheren wordt afgeraden de schaamstreek ook mee te scheren om dit te vermijden !Dit is ook een van de redenen waarom renners zich scheren (benen) : door massage kun je het zelfde probleem hebben (wrijving).Gebruik zeker anti-bacteriële broekzalf , zeer nuttig!!
Begrijp dit niet helemaal: renners scheren hun benen om problemen veroorzaakt door wrijving (massage) te voorkomen. Maar je schrijft ook dat je je schaamstreek beter niet kunt scheren omdat een kale naad irriteren gaat .
Dit lijkt me tegenstrijdig. Kun je nu beter wel of niet je schaamstreek scheren om irritatie te voorkomen???[/quote]
Niet...
Zou kunnen zijn dat haarworteltjes ontstoken zijn. Begint met rood puntje en kan door wrijving of druk verergeren en verzweren. Zeker bij veel fietsen en zweten kan dit problemen geven. Renners die zich scheren wordt afgeraden de schaamstreek ook mee te scheren om dit te vermijden !Dit is ook een van de redenen waarom renners zich scheren (benen) : door massage kun je het zelfde probleem hebben (wrijving).Gebruik zeker anti-bacteriële broekzalf , zeer nuttig!!
Begrijp dit niet helemaal: renners scheren hun benen om problemen veroorzaakt door wrijving (massage) te voorkomen. Maar je schrijft ook dat je je schaamstreek beter niet kunt scheren omdat een kale naad irriteren gaat .
Dit lijkt me tegenstrijdig. Kun je nu beter wel of niet je schaamstreek scheren om irritatie te voorkomen???[/quote]
Niet...
Specialized Tarmac Elite Compact