Dat zou mooi zijn:D. Harderwijk city of paling en dolfijn. PB-tje?japie carbon schreef:
Fly, waar kom je vandaan? Je mag mn wielen wel ff in je fiets steken om te kijken hoe ze staan.
Ik ga 'ns kijken. Bedankt voor je tip.H&H schreef:Edge is inderdaad Enve. Ze hebben de naam veranderd toen ze richting Europa kwamen om rechtszaken te voorkomen.
No.japie carbon schreef:
@ wknaap: Ik geloof dat het hier niet echt over eurussen gaat.
Klopt. Maar toch bedankt voor de moeite. Zal maar niet zeggen wat ik bij slecht weer onder mijn Patserbak heb liggen :rolleye:H&H schreef:Daar vraagt de TS toch helemaal niet om?
Hij heeft een bak geld en wil dat uitgeven aan wielen, dan is het toch niks om deze sets aan te dragen...
Jip.jaapieo schreef:Willem, de topicstarter kijkt naar wielen die niet enkele honderden maar duizenden euro's kosten, de afweging tubes of clincher zal dan ook inmiddels wel gemaakt zijn.
Ik ook niet echt maar bedankt.japie carbon schreef:wknaap schreef:Zelf heb ik Easton-wielen en toen de eerste banden versleten waren en de nieuwe band er zeer moeilijk op wilden, ben ik op de diepte gaan letten. Er zijn dus velgen die in het midden duidelijk dieper zijn.
Het gebruik van tubes vind ik zelf niet interessant.
Fulcrum RC3 of Campa Zonda zou mijn voorkeur hebben.
Meen je dit nu echt?????!
De TS vraagt om Wielen van meer dan 2000 euro en jij raad hem zonda aan.
Dat volg ik echt niet
Goeie tipMaterialist schreef:jaapieo schreef:Materialist schreef:
Elke fietsenmaker die wat wil verkopen
Denk je echt dat een fietsenmaker peperdure LW wielen voor het testen appart gaat houden?
Dan moet je eerst weer een doos vol van die wielen verkopen voordat dat uit kan.
Stel je voor, een krasje hier, een krasje daar... Koop jij die probeer wielen met lijmresten dan nog?
Je moet natuurlijk wel die bontjas thuislaten en die gouden kettingen om je nek afdoen maar dan geloof me: jij kan het ook!
Denk ik ook.KXlight schreef:jaapieo schreef:Materialist schreef:
Elke fietsenmaker die wat wil verkopen
Denk je echt dat een fietsenmaker peperdure LW wielen voor het testen appart gaat houden?
Dan moet je eerst weer een doos vol van die wielen verkopen voordat dat uit kan.
Stel je voor, een krasje hier, een krasje daar... Koop jij die probeer wielen met lijmresten dan nog?
Dan onderschat je toch echt het verschil tussen inkoop en verkoopprijs.
Met de verkoop van twee setjes tegen adviesprijs, is de testpaar al terugverdiend.
Jammer nog steeds geen Edco