Celebrity gespot
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Dual"]Ik woon in Den Haag en heb een hoop politici op de fiets gezien... tellen die ook mee??[/quote]
ja hoor, onder andere minister Donner zeker, met zijn broodbakje onder de snelbinders...?
ja hoor, onder andere minister Donner zeker, met zijn broodbakje onder de snelbinders...?
Iedere week een paar keer Gerard van Velde in sportschool. Evenals Teun Mulder en Willy Kanis die ook regelmatig in Heerde trainen.
Daarnaast zie ik buiten het schaatsseizoen om iedere week Erben Wennemars wel een keer trainen. Het zei 's ochtends vroeg tijdens de hardloop training en anders wel een keer 's avonds op de racefiets.
Daarnaast zie ik buiten het schaatsseizoen om iedere week Erben Wennemars wel een keer trainen. Het zei 's ochtends vroeg tijdens de hardloop training en anders wel een keer 's avonds op de racefiets.
Dat is geen geel! Dit is geel!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Om aan te haken bij de eerste post van dit topic (Jaap Stam): hij heeft inmiddels een racefiets, een mooie Cervelo met een paar vette carbon wielen erin. Samen met een paar anderen is hij in training om Alp d'Huzes te fietsen. Een paar keer per week zit ie op de fiets. Hierover stond vorige week een artikel + foto in de plaatselijke krant (de Stentor).
Dus Diogenes, vanuit Zwolle moet ie makkelijk op de fiets te spotten zijn (Lemelerberg?)! Kale kop, vette Cervelo en een zwart outfit, dat is waar je naar moet kijken.
Dus Diogenes, vanuit Zwolle moet ie makkelijk op de fiets te spotten zijn (Lemelerberg?)! Kale kop, vette Cervelo en een zwart outfit, dat is waar je naar moet kijken.
-
watikjebrom
- Forum-lid
[quote="Alp d'Huez53:15"]Kale kop, vette Cervelo en een zwart outfit, dat is waar je naar moet kijken.[/quote]
Hopelijk zet 'ie wel een helmpje op
Hopelijk zet 'ie wel een helmpje op
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ik heb hem al vaker in het wild gezien! Ik zal eens kijken of ik hem er af kan rijden. Ik was vandaag nog op de Lemelerberg, maar daar was ie niet!
Ik heb zondag gefietst met Gerard de Velde (kwam ik onderweg tegen): een aardige bescheiden vent, vind ik.
Diogenes
Ik heb zondag gefietst met Gerard de Velde (kwam ik onderweg tegen): een aardige bescheiden vent, vind ik.
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
53x17 de Holterberg op? Vanaf welke kant, de kant van Hellendoorn of Holten? Is wel lomp hoor zo'n verzet, zitten best nog wel steile rotstukjes in. Kan zelf aardig klimmen maar kom met een kleiner verzet sneller omhoog dan met een grote.
-
ikweetutnietmeer
- Forum-lid
ik heb gehoord dat robert gesink a.s zondag in valkenburg gaat trainen ...