Welke velg bij DT 240s?
Het is als opsporing verzocht. Er zijn inderdaad een hoop tips binnengekomen, maar dit heeft helaas nog niet geleid naar het aanhouden van de dader...
Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer iedere reactie, maar als ik EUR 1000+ uitgeef aan een set wielen, dan wil ik voor 100% achter de aankoop ervan staan. Nu is dat (nog) niet het geval, dus vind dat ik het geld beter aan iets anders kan besteden.
Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer iedere reactie, maar als ik EUR 1000+ uitgeef aan een set wielen, dan wil ik voor 100% achter de aankoop ervan staan. Nu is dat (nog) niet het geval, dus vind dat ik het geld beter aan iets anders kan besteden.
Maar bij opsporing verzocht krijg je ook een signalement en uitgebreide omschrijving van het gebeurde. M.a.w. wat wil je dan weten/horen? Zo blijft het voor de rest ook een beetje gissen. Als je opzoek bent naar een tip voor één velg uit jouw lijstje die onbetwist het beste is en in alle gevallen de nummero 1 keus, dan kom je inderdaad bedrogen uit. Zoveel ontloopt dit soort spul elkaar niet, en zoals Foosho al zegt: er is altijd wel ergens een compromis.
Ik ben dus op zoek naar een halfhoge velg/wielset voor draadbanden. Als naaf dient de DT240s gebruikt te worden. De wielen zullen in alle omstandigheden gebruikt gaan worden en dienen stevig en duurzaam genoeg te zijn dat ik met mijn 86 kg wel een aantal jaren probleemloos fietsplezier ervan heb. Ben niet op zoek naar extreem lichte wielen, maar uiteraard ook niet te zwaar. Daarnaast moeten de wielen er ook nog eens mooi uitzien, maar dat is subjectief. Budget EUR 1000+.
Behoorlijk wat eisen dus. Nogmaals, ik waardeer iedere reactie die is gegeven, maar de gouden tip zat er voor mij helaas niet bij. Ligt ook wel een beetje aan mezelf hoor, dat als ik volledig achter een aankoop moet staan voordat ik iets koop.
Mocht iemand nog specifiek iets over de velg/wielset willen melden die aan mijn eisen voldoet, dan kan dat in dit topic. Andere reacties graag via PM, omdat ik denk dat niemand zit te wachten op een dergelijke discussie op het forum.
Behoorlijk wat eisen dus. Nogmaals, ik waardeer iedere reactie die is gegeven, maar de gouden tip zat er voor mij helaas niet bij. Ligt ook wel een beetje aan mezelf hoor, dat als ik volledig achter een aankoop moet staan voordat ik iets koop.
Mocht iemand nog specifiek iets over de velg/wielset willen melden die aan mijn eisen voldoet, dan kan dat in dit topic. Andere reacties graag via PM, omdat ik denk dat niemand zit te wachten op een dergelijke discussie op het forum.
De enige die echt afviel waren de Zipps omdat je per se de 240s naaf wilt.
De Corima, Reynolds en FFWD werden gewoon aanbevolen, FFWD mischien wat aan de dure kant... dus waarom zijn deze afgevallen dan?
Of wil je alleen kopen als er 1 duidelijke winnaar is ofzo? :rolleye:
De Corima, Reynolds en FFWD werden gewoon aanbevolen, FFWD mischien wat aan de dure kant... dus waarom zijn deze afgevallen dan?
Of wil je alleen kopen als er 1 duidelijke winnaar is ofzo? :rolleye:
@EM
Ik heb zelf de 240s rr 1.1 dubbel gebuste velg met zwarte revolution spaken en zwarte messing nippel achter en zwarte alu voor;
Ik rijd er nu al 7000km probleemloos mee rond. Ben zelf 75kg.
Ik heb ze laten opbouwen door Ernie Frieke van Bikeboosting.nl voor 500 euro (vorig jaar)
Ik heb zelf de 240s rr 1.1 dubbel gebuste velg met zwarte revolution spaken en zwarte messing nippel achter en zwarte alu voor;
Ik rijd er nu al 7000km probleemloos mee rond. Ben zelf 75kg.
Ik heb ze laten opbouwen door Ernie Frieke van Bikeboosting.nl voor 500 euro (vorig jaar)