Tv uitzending uitgesteld naar 16.25 zie ik net; prutsers
Vuelta 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Buzz, maar kijk eens naar de laatste kms? Die zijn niet selectief genoeg vrees ik, gezien het feit dat de aanvsllen altijd in de laatste kms plaats vinden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die malloten van Sporza snappen er ook niks van... Gaan ze een oude partij van Clijsters herhalen terwijl het signaal al 15 minuten werkt. Zucht, dan maar naar Eurosport.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dacht dat Sporza echt De Zender was waar altijd alles goed is..... 
Overigens vind ik Danny momenteel wel een van de prettigste commentatoren. Kies sowiso hele vuelta al voor Eurosport.
Overigens vind ik Danny momenteel wel een van de prettigste commentatoren. Kies sowiso hele vuelta al voor Eurosport.
Danny is aardig te pruimen maar hij zou er beter aan doen zich gewoon op de koers te concentreren ipv de hele tijd als een Blackberrykleuter bezig te zijn met Twitter. Reclame is ook hinderlijk, maar daar kan Danny niks aan doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eens, maar als ik net Du en Dij hoorde neuzelen was ik toch snel weer naar ES. Dat twittergedoe is wel beetje sneu, maar hoort zeker bij de ES strategie rondom social media.
En de belgen liggen mij gewoon niet, kunnen mij niet altijd boeien.
En de belgen liggen mij gewoon niet, kunnen mij niet altijd boeien.
Nou ja, de laatste km gaat nog 10% omhoog, en daarvoor zit ook al een stuk van 8km à 9,5%. Genoeg mogelijkheden om (wat eerder) op de pedalen te stampen. Als ze kunnen! Ben benieuwd in ieder geval...daniel1975 schreef:Buzz, maar kijk eens naar de laatste kms? Die zijn niet selectief genoeg vrees ik, gezien het feit dat de aanvsllen altijd in de laatste kms plaats vinden.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Moeten ze wel eerst het gat naar de kopgroep (ruim 13 minuten) dichtrijden...
Schitterend om te zien hoe AC steeds een cartouche plaatste en Rodriguez steeds een antwoord had. Alleen een slechte dag kan Rodriguez nog van de zege afhouden.
Vond het vooral grappig om te zien hoe Gesink à bloc op kop aan het sleuren was en de favorieten "even" voorbij kwamen...
Vond het vooral grappig om te zien hoe Gesink à bloc op kop aan het sleuren was en de favorieten "even" voorbij kwamen...
Mooie etappe toch weer. Contador doet werkelijk alles om zich maar los te rijden, maar het wil maar niet lukken. Wellicht morgen, wat nog meer een echte bergetappe is, maar ik denk idd dat alleen een slechte dag Rodriquez kan tegenhouden.
Het was inderdaad duidelijk dat Gesink veel tekort komt ten opzichte van de echte top. Zijn versnelling eerder op de klim kwam niet eens in de buurt van die van Contador ed. Toch vind ik dat hij goed gereden heeft. Stevig omhoog getrapt en het genoeg mannen nog moeilijk gemaakt. Het zelfs nog even (kansloos) geprobeerd. Imo doet RG er alles aan om een zo goed mogelijk klassement te rijden. Hopelijk kan hij morgen Froome nog pakken, die zal morgen waarschijnlijk helemaal halfdood zijn
Het was inderdaad duidelijk dat Gesink veel tekort komt ten opzichte van de echte top. Zijn versnelling eerder op de klim kwam niet eens in de buurt van die van Contador ed. Toch vind ik dat hij goed gereden heeft. Stevig omhoog getrapt en het genoeg mannen nog moeilijk gemaakt. Het zelfs nog even (kansloos) geprobeerd. Imo doet RG er alles aan om een zo goed mogelijk klassement te rijden. Hopelijk kan hij morgen Froome nog pakken, die zal morgen waarschijnlijk helemaal halfdood zijn
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11