Powertrip Giro d'Italia & Gios Torino Rando
Tuurlijk: er zijn nog wel verborgen pareltjes (Marmolada! Sass Pordoi!!), en hoe verder je van de quattro passi weggaat hoe mooier, maar algemeen is het me allemaal toch iets te 'mega' geworden. Dan betaal ik liever wat meer in Zwitserland...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Na de kopgroep was het uitkijken naar het peloton. Echt hard ging het niet maar er zaten genoeg jongens al om hun moeder te gillen.
Over deze etappe is op dit forum al genoegd gezegd. Enige wat ik kan zeggen: ik was erbij!
Zonder woorden een sfeerimpressie:

Daarna zijn we snel naar onze herberg gegaan om de finale te zien. Eerste beeld wat we te zien kregen was een roze trui die een sneeuwmuur schampte.................
Over deze etappe is op dit forum al genoegd gezegd. Enige wat ik kan zeggen: ik was erbij!
Zonder woorden een sfeerimpressie:
Daarna zijn we snel naar onze herberg gegaan om de finale te zien. Eerste beeld wat we te zien kregen was een roze trui die een sneeuwmuur schampte.................
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 01 jun 2016 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerlijk verslag weer. Ik wil al jaren een keer mijn racefiets meenemen naar wintersport maar krijg t er thuis (nog) niet doorheen. Lijkt me machtig mooi om een keer een col op te rijden tussen de skibussen.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Echt een leuk topic. Wandelen is inderdaad leuk helemaal hoog in de bergen want je ziet weer andere dingen.
Maak joe woar
In de Dolomieten zijn op veel plaatsen er in de winter ook mogelijkheden een fiets (race of MTB) te huren.havana schreef:Heerlijk verslag weer. Ik wil al jaren een keer mijn racefiets meenemen naar wintersport maar krijg t er thuis (nog) niet doorheen. Lijkt me machtig mooi om een keer een col op te rijden tussen de skibussen.
@allen: dank voor de leuke reacties
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Mooi, mooi, mooi!
S'avonds nog 1 keer goed gegeten in Peiro Groso en de volgende ochtend op weg naar Volpiano.
Niet iedereen was blij met ons vertrek. Misschien iets teveel cookies gegeven

Niet iedereen was blij met ons vertrek. Misschien iets teveel cookies gegeven

Lieve ouwe trouwe soepkip. Je moet er toch wel van houden.Gastheerg schreef:S'avonds nog 1 keer goed gegeten in Peiro Groso en de volgende ochtend op weg naar Volpiano.
Niet iedereen was blij met ons vertrek. Misschien iets teveel cookies gegeven![]()
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Na een avond studeren is dit wel even prettig kijk- en leesamusement. Schitterende foto`s ook..