Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Hoe krijg ik de gegevens weer uit mn garmin 500?

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1316
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 10 mei 2015 09:15

Ik heb nu een paar ritjes gemaakt. Steeds als ik daarna de gegevens in Garmin wil uitlezen moet ik eerst synchroniseren. Daarna krijg ik bij Garmin mijn gegevens in beeld. Bij strava echter niet. Daar moet ik eerst mijn activiteiten kiezen , waarna ik daar mijn ritje in beeld krijg.

Uiteindelijk lukt het me via een omweg dus wel om mijn gegevens in beeld te krijgen, maar niet meer automatisch zoals dat voorheen wel lukte.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8661
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 10 mei 2015 21:44

razenderoeland schreef:Ik heb nu een paar ritjes gemaakt. Steeds als ik daarna de gegevens in Garmin wil uitlezen moet ik eerst synchroniseren. Daarna krijg ik bij Garmin mijn gegevens in beeld. Bij strava echter niet. Daar moet ik eerst mijn activiteiten kiezen , waarna ik daar mijn ritje in beeld krijg.

Uiteindelijk lukt het me via een omweg dus wel om mijn gegevens in beeld te krijgen, maar niet meer automatisch zoals dat voorheen wel lukte.
Heb je in je Garmin account aangegeven delen met strava?
(p.s deze vraag hoort eigenlijk in topic fietscomputers thuis ;) )
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1316
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 11 mei 2015 07:39

In mijn account staat dat ik kan delen met strava. Dat is in orde. Het vreemde is dat ik (ook nu ik kijk of ik met strava kan delen) m'n garmin 500 moet gaan synchroniseren. Daar had ik voorheen eigenlijk geen probleem mee.
Waarom is dat nu wel zo?
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Plaats reactie