Amclassic-fan schreef:Lijkt me wel verstandig dat je het principe van verzekeren niet gaat uitleggen. Het is namelijk nooit verstandig om zaken te verzekeren die je gewoon kunt lijden. Een verzekering is namelijk geen liefdadigheidsinstelling, maar een bedrijf dat gewoon bezig is om zoveel mogelijk winst te maken. Maar goed dat wordt wel vaker niet begrepen als ik hoor hoeveel mensen bijverzekeren in de gezondheidszorg, honderden Euro's per jaar weg dragen en als puntje bij paaltje komt maar de helft vergoed krijgen oid.
@Zorro, mijn duurste frame is mijn Simplon Gravity en daar heb ik een paar jaar geleden 750 voor betaald (zo uit 't hoofd). De andere frames (allemaal carbon) heb ik nooit meer dan 500 voor betaald. M'n carbon wielen waren iets van 400. Moet wel heel gek gaan wil ik boven die 1000 schade uitkomen. Enige manier om meer kapot te krijgen is door een auto geschept worden of een massale valpartij. Maar je aangereden wordt heb je de verzekering helemaal niet nodig, want dan is 't de verzekering van de veroorzaker die gewoon moet betalen.
misschien ff iets verder kijken dan je neus lang is....
recht hebben is overigens iets anders dan recht krijgen, ik kom hier binnenkort nog wel eens op terug.....