3T Ergonova Team compact stuur vraag
- boswielrenner
- Forum-lid
Mag je zelf bepalen. Je kan wikkelen tot net na de stuurbocht, maar je kan ook doorwikkelen tot 3 of 4 cm van de stuurpen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- arnoudrace
- Forum-lid
Ik heb 'm volledig gewikkeld. Te smalle platte bovenkant voor mij.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Heb doorgewikkeld tot ca 6cm vanaf stuurpen
Dan zitten de kabels ook mooi
Stuur zou nog perfecter zijn als er aan de onderkant van "geleidebusjes" zaten voor de kabels. Dan zou je wat eerder kunnen stoppen met wikkelen
EDIT: ik heb ook van die gootjes. de kabels blijven daar niet zonder meer in zitten. met lint erover heen zit het prima
Dan zitten de kabels ook mooi
Stuur zou nog perfecter zijn als er aan de onderkant van "geleidebusjes" zaten voor de kabels. Dan zou je wat eerder kunnen stoppen met wikkelen
EDIT: ik heb ook van die gootjes. de kabels blijven daar niet zonder meer in zitten. met lint erover heen zit het prima
Laatst gewijzigd door ric op 11 mei 2014 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Bedankt voor de reacties. Toch maar ingewikkeld dan tot een cm of 7. Nu ben ik benieuwd naar de fietseigenschappen - van fiets en stuur omdat het op mijn nieuwe, en eerste carbon fiets, Scott Addict staat (nauwelijks gebruikt ebay model 2008).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb mijn 3T Ergonova LTD maar gewikkeld tot juist na de bocht.
Stuurlint beginnen wikkelen van de bovenkant naar het uiteinde en daar vastgezet met stuurdoppen.
Stuurlint beginnen wikkelen van de bovenkant naar het uiteinde en daar vastgezet met stuurdoppen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Ik heb 'm ook tot juist na de bocht gewikkeld, ik heb wel een mat tapeje gelegd bij het einde van het dikke stuk om m'n kabels goed te geleiden.
Ik heb de stealth uitvoering van de Ergonova team met de gootjes.
Ik heb de stealth uitvoering van de Ergonova team met de gootjes.