tendinitis/tendinose bovenbeen
Klinkt dus echt wel als een intra-articulaire stoornis. Ook al is er op de x-foto niks te zien er kan toch sprake van zijn van problemen in het gewricht. Dr. Druijts in het Tweestedenziekenhuis doet hier onderzoek naar. Het blijkt dat het labrum, een kraakbeenrand in het gewricht beschadigd kan raken.henpaden schreef: En als ik ren, bij het neerkomen van mijn been doet het echt zeer.
Bij gewoon lopen en fietsen voel ik nauwelijks iets.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 

Eerder gaf ik mijn twijfels aan over het nut van m'n dagelijkse rekoefeningen middels de schutters zit.
Het lijkt er op dat ik hier baat bij heb. Vandaag ondanks heel de dag fysieke arbeid geen pijn gevoeld in mijn been.
Ik ga er maar van uit dat het een chronische overbelasting is van spieraanhechtingen waarbij de pijn in stand gehouden werd door verkorte spieren.
Ik ga gemotiveerd verder met stretchen.
Het lijkt er op dat ik hier baat bij heb. Vandaag ondanks heel de dag fysieke arbeid geen pijn gevoeld in mijn been.
Ik ga er maar van uit dat het een chronische overbelasting is van spieraanhechtingen waarbij de pijn in stand gehouden werd door verkorte spieren.
Ik ga gemotiveerd verder met stretchen.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;