Colnago C59 of De Rosa King RS
-
- Forum-lid HC
Prachtige fiets idd, zeker in deze setup!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
Je fiets is erg mooi geworden Yve!!! Hoe bavalt de C59? Vraag aan de andere Colnago fans. Wat is een goede Colnago dealer vandaag de dag en waar koop je tegen scherpe prijzen Colnago frames? Vos en Salden ken ik wel, maar zijn er nog meer met scherpe prijzen (in Europa) en enige vorm van service?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Borgini hier in het zuiden is wel redelijk scherp met de prijzen. Over de service nog niks negatiefs gehoord.
http://www.borgini.nl/
http://www.borgini.nl/
Campagnolo Ultra Dork
De C59 bevalt prima. Ik ben er meer dan tevreden over. Over de handelbaarheid van het frame kan ik alleen in superlatieven spreken.
Het frame is erg fijn afgewerkt. Klein minpuntje zijn de mat witte gelakte delen, die zijn erg slecht proper te krijgen.
Ik heb binnenkort een afspraak bij wheeltec om een setje carbon clinchers te laten bouwen, die maken hem misschien nog iets mooier.
Hier in Belgie kan je bij Van Eyck sport terecht voor scherpe prijzen. De service lijkt mij ook in orde.
Een fietsmaat van me heeft al een paar keer een garantie geval gehad met een Orbea Orca frame en dat is telkens probleemloos opgelost.
Grtn,
Yve
Het frame is erg fijn afgewerkt. Klein minpuntje zijn de mat witte gelakte delen, die zijn erg slecht proper te krijgen.
Ik heb binnenkort een afspraak bij wheeltec om een setje carbon clinchers te laten bouwen, die maken hem misschien nog iets mooier.
Hier in Belgie kan je bij Van Eyck sport terecht voor scherpe prijzen. De service lijkt mij ook in orde.
Een fietsmaat van me heeft al een paar keer een garantie geval gehad met een Orbea Orca frame en dat is telkens probleemloos opgelost.
Grtn,
Yve