ketting loopt van onderste derailleurwieltje af
Om heel eerlijk te zijn heb ik mijn fiets de afgelopen week niet aangeraakt (nieuwe dakkapellen
)...
Zal er eens tijd voor proberen te maken. Natuurlijk staat mijn ketting tijdens het fietsen niet zo maar ik vind niet dat de ketting er af moet lopen..
Ik zal denk ik mijn ketting eens vervangen en kijken of het probleem er dan nog is. Volgens mij is dus mijn padje niet scheef, maar kan dit zomaar optreden?? Lijkt me vreemd toch?
Zal er eens tijd voor proberen te maken. Natuurlijk staat mijn ketting tijdens het fietsen niet zo maar ik vind niet dat de ketting er af moet lopen..
Ik zal denk ik mijn ketting eens vervangen en kijken of het probleem er dan nog is. Volgens mij is dus mijn padje niet scheef, maar kan dit zomaar optreden?? Lijkt me vreemd toch?
-
castillions
- Forum-lid
Allen,
Het probleem is bij mij opgelost. Ik heb simpelweg de ketting ingekort, sindsdien nergens meer last van!
Gr
Het probleem is bij mij opgelost. Ik heb simpelweg de ketting ingekort, sindsdien nergens meer last van!
Gr
-
castillions
- Forum-lid
Daar heb ik specifiek opgelet, maar goede tip.
Dat is toch heel apart. Wellicht dat er hierdoor wat meer spanning op de ketting komt waardoor die niet meer van het wieltje loopt. Anders zou ik de reden ook niet weten. Met een andere Dura Ace ketting is het bij mij aardig opgelost. Niet perfect, maar het gaat allemaal net. Ketting wat korter maken is het proberen waard denk ik.castillions schreef:Allen,
Gr
-
castillions
- Forum-lid
jsparie schreef:Dat is toch heel apart. Wellicht dat er hierdoor wat meer spanning op de ketting komt waardoor die niet meer van het wieltje loopt. Anders zou ik de reden ook niet weten. Met een andere Dura Ace ketting is het bij mij aardig opgelost. Niet perfect, maar het gaat allemaal net. Ketting wat korter maken is het proberen waard denk ik.castillions schreef:Allen,
Gr
Hier gooi ik het ook op, wat meer spanning waardoor de kans op losschieten kleiner is geworden (nihil bij mij