Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

lichte frames

schmo
Forum-lid

schmo 05 dec 2005 06:55

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 04 December 2005
Volgens mij mot ik eens verschrikkelijk gaan rammen op sommige koppen

Neem je een laddertje mee of zal ik alvast gaan liggen, nee alle gekheid op een stokje je kan toch wel tegen een geintje? Gewoon effe een urrtje achter de vrouw aan en je bent het weer vergeten.

schmo
Forum-lid

schmo 05 dec 2005 16:59

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 05 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 05 December 2005Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 04 December 2005
Volgens mij mot ik eens verschrikkelijk gaan rammen op sommige koppen

Neem je een laddertje mee of zal ik alvast gaan liggen, nee alle gekheid op een stokje je kan toch wel tegen een geintje? Gewoon effe een urrtje achter de vrouw aan en je bent het weer vergeten.

Alle donders ! Schmo sodemieter je bed in vlug! je heb er toch niet in gezeken he! kolere wat ben je vroeg op!!!..............een uur achter de vrouw aan!!!! .....man dan begin ik net op te warmen!!!!

Ja da's zeker vroeg op en nog elke dag ook! Tja, om 7 uur beginnen he, maar dan ben ik ook om 3 uur weer klaar. En zeiken in m'n bed daar begin ik niet aan, zweten is weer een ander verhaal, maar die verhalen ga ik je hier niet aan je neus hangen...

Plaats reactie