Fietsvrouw online
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 29 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Mr. C op 29 Januari 2006
Als je geen topicvervuiling wil zou ik iig. zorgen dat de forum admin Big Rosa de toegang tot dit deel van het forum ontzegd En dan ff ontopic; Ik vind fiets een leuk blad en ben er ook op geabonneerd, maar het is natuurlijk net zoals vele andere NL bladen voor driekwart een veredelde reclamefolder. (En d'as exclusief advertenties). Ook voor mannen vind ik er niet zo bijster veel interessante artikels in staan. Iig. is het denk ik gewoon een tijdje wachten is totdat de vrouwenfocus van fiets wat interessante artikels op gaat leveren die niet over speciale producten maar over de vrouwen zelf gaan. (En ik herinner mij ook een interview met Gunn-Rita Dahle).
Slaat nergens op! ga hier verder ook niet op in
Mee eens Big Rosa.....slaat helemaal nergens op!
Quoten: Origineel geplaatst door Mr. C op 29 Januari 2006
Als je geen topicvervuiling wil zou ik iig. zorgen dat de forum admin Big Rosa de toegang tot dit deel van het forum ontzegd En dan ff ontopic; Ik vind fiets een leuk blad en ben er ook op geabonneerd, maar het is natuurlijk net zoals vele andere NL bladen voor driekwart een veredelde reclamefolder. (En d'as exclusief advertenties). Ook voor mannen vind ik er niet zo bijster veel interessante artikels in staan. Iig. is het denk ik gewoon een tijdje wachten is totdat de vrouwenfocus van fiets wat interessante artikels op gaat leveren die niet over speciale producten maar over de vrouwen zelf gaan. (En ik herinner mij ook een interview met Gunn-Rita Dahle).
Slaat nergens op! ga hier verder ook niet op in
Mee eens Big Rosa.....slaat helemaal nergens op!
Ik heb Marianne Vos mogen bewonderen tijdens het WK mountainbiken in Let Gets. We stonden o.a. bij een klim van ongeveer 90 graden, waar de meisjes amper de 22 - 34 rondkregen. Wat een afzien, je kon de gezichten zien van een halve meter afstand (mooie foto's). Het geschreeuw van de coaches (sommigen hadden zelfs lopend nog moeite). En naderhand (ze werd 8e) opgevangen door Paps en Mams. Ze is echt een fragiel meisje. Maar wat kan ze tegenwoordig hard rijden!!!!! Veel respect.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 27 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 27 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Januari 2006
Quote: Origineel geplaatst door Natalie op 27 Januari 2006Ik begrijp toch zowiezo het nut niet helemaal van vrouwen racefietsen, iedereen is toch anders gebouwd.
Damesmodellen hebben wel degelijk nut hoor. De bouw van de gemiddelde dame is anders dan die van de gemiddelde heer. Het is dus logisch dat een damesframe iets andere maten heeft en dus sneller bij een dame zal passen zonder vreemde kunstgrepen tov een herenframe.
Toch opvallend dat het dan weer een heer is die de dames corrigeerd. Wie heeft er nou het meeste verstand van?
Inkoppertje...corrigeert. Maar gelukkig heb je van fietsen meer verstand
Ach ja, ik geef dan ook geen Nederlands...
Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 27 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Januari 2006
Quote: Origineel geplaatst door Natalie op 27 Januari 2006Ik begrijp toch zowiezo het nut niet helemaal van vrouwen racefietsen, iedereen is toch anders gebouwd.
Damesmodellen hebben wel degelijk nut hoor. De bouw van de gemiddelde dame is anders dan die van de gemiddelde heer. Het is dus logisch dat een damesframe iets andere maten heeft en dus sneller bij een dame zal passen zonder vreemde kunstgrepen tov een herenframe.
Toch opvallend dat het dan weer een heer is die de dames corrigeerd. Wie heeft er nou het meeste verstand van?
Inkoppertje...corrigeert. Maar gelukkig heb je van fietsen meer verstand
Ach ja, ik geef dan ook geen Nederlands...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Quote: Origineel geplaatst door Siral op 24 Januari 2006
Trudie,.... beter wordt. Ik mis bijv. nog steeds voldoende zakken voor alle bananen e.d. die je mee wil nemen bij een lange tocht in de bergen.
Voor het serieuze klimwerk heb je echt wat anders nodig dan bananen. Een stevige oplossing vloeibaar voedsel in je bidons of Camelbak. En voor halverwege een flesje Finale of andere Energygel. Ik verbaas me nog steeds dat men dat maar niet wil weten! Is het conventie, conformisme, napraten of wat? In de Maratona worden echt geen bananen uitgedeeld, waarom zou dat zijn, denk je?
Trudie,.... beter wordt. Ik mis bijv. nog steeds voldoende zakken voor alle bananen e.d. die je mee wil nemen bij een lange tocht in de bergen.
Voor het serieuze klimwerk heb je echt wat anders nodig dan bananen. Een stevige oplossing vloeibaar voedsel in je bidons of Camelbak. En voor halverwege een flesje Finale of andere Energygel. Ik verbaas me nog steeds dat men dat maar niet wil weten! Is het conventie, conformisme, napraten of wat? In de Maratona worden echt geen bananen uitgedeeld, waarom zou dat zijn, denk je?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou je eens verdiepen in voedingswaardes. Dan hoef je geen repen van 2 euro per stuk meer van 1 van de bekende merken. Die prijzen zijn zot voor wat je krijgt, want ze zijn niets beter dan goedkope reepjes in de supermarkt. Energy gel gebruik ik wel eens, het heeft wel meer effect dan een reep. En voor de finish ben ik extreem ouderwets dan vreet ik een paar stukken dextrose op, krijg je vleugels van. Je moet het alleen niet te vroeg doen want dan sta je stil voor de finish.
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Klimmer heeft een punt met dat bananen eigenlijk niet echt ideaal zijn voor tijdens de inspanning, maar je hoeft idd ook niet gelijk aan de dure repen en gelletjes. Gewone spotgoedkope ontbijtkoek heeft nog altijd een bijna onovertroffen samenstelling voor duursporten.
amclassic fan lijkt me een broekie, die de hele dag achter de pc zit om opgeheven vingertjes uit te delen. Lees eerst eens goed, man. Kom je wel verder dan het viaduct over het kanaal?Over het hele forum laat hij zijn gelijkluidende belerende en betweterige reacties na.
de reacties zijn de typische reacties van krenterige hollanders! Blijf thuis in je stoel zitten, kost niets! Ontbijtkoek, walgelijk!
de reacties zijn de typische reacties van krenterige hollanders! Blijf thuis in je stoel zitten, kost niets! Ontbijtkoek, walgelijk!
Quoten: Origineel geplaatst door klimmer op 03 Februari 2006
Trudie,
.... beter wordt. Ik mis bijv. nog steeds voldoende zakken voor alle bananen e.d. die je mee wil nemen bij een lange tocht in de bergen.
Je bent hier toch abuis ondanks je stelligheid; in de Maratona kun je je helemaal zat eten met bananen zoveel zijn er te krijgen......
Trudie,
.... beter wordt. Ik mis bijv. nog steeds voldoende zakken voor alle bananen e.d. die je mee wil nemen bij een lange tocht in de bergen.
Je bent hier toch abuis ondanks je stelligheid; in de Maratona kun je je helemaal zat eten met bananen zoveel zijn er te krijgen......
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
haha je bent gewoon bijna grappig Klimmer. Misschien had je op school bij bio op moeten letten? je boeken moeten lezen? de tests in de fietsmagazine's moeten lezen?
Ik heb geen geldboom in de tuin staan, maar als die reepjes van 2 euro stuk echt beter zouden zijn dan goedkopere zou ik ze zo kopen. Immers ga ik ook niet op bandjes van 13 euro rijden omdat ze lekker goedkoop zijn en niet snel slijten in wedstrijden op een fiets die genoeg kost.
Ik zou zeggen ga lekker maandag naar de supermarkt en naar je fietsenboer. En dan ga je lekker alle voedingswaardes vergelijken. Een mueslie reep bij het kruidvat bevat minder vet en meer meervoudige suikers dan bijv een Isostar reep die X keer zoveel kost. (En over smaak valt niet te twisten)
Ik heb geen geldboom in de tuin staan, maar als die reepjes van 2 euro stuk echt beter zouden zijn dan goedkopere zou ik ze zo kopen. Immers ga ik ook niet op bandjes van 13 euro rijden omdat ze lekker goedkoop zijn en niet snel slijten in wedstrijden op een fiets die genoeg kost.
Ik zou zeggen ga lekker maandag naar de supermarkt en naar je fietsenboer. En dan ga je lekker alle voedingswaardes vergelijken. Een mueslie reep bij het kruidvat bevat minder vet en meer meervoudige suikers dan bijv een Isostar reep die X keer zoveel kost. (En over smaak valt niet te twisten)