Welk(e) lidmaatschap/licentie neem jij komend jaar?
Oja, van NL wist ik eigenlijk al, maar van DE nog niet (dank), nu alleen nog een reactie krijgen van de ECW organisatie: daar kon je vorig jaar namelijk nog wel met een daglicentie starten. Indien dat vanaf nu daar ook niet meer kan, wordt het waarschijnlijk toch maar een Amateur licentie...
-
- Forum-lid
Dit jaar pakken we een amateur licentie bij de BWF. Als ik het goed heb dan mag je ook met knwu wedstrijden meerijden.
Vorig jaar nog bij de 50- min gereden (wat eigenlijk al zwaar zat was).
Vorig jaar nog bij de 50- min gereden (wat eigenlijk al zwaar zat was).
fizik schreef:In een ander topic net al mijn vraag gesteld, maar nu zie ik deze. Ik ben wel benieuwd naar meer overwegingen in keuzes tussen sportklasse, amateurs of alleen basislidmaatschap.
Als ik je vraag uit dat topic even hierheen mag overhevelen:
fizik schreef:Ook een vraag m.b.t. tot het aanvragen van een licentie. Op mijn basislidmaatschap dat ik afgelopen weekend heb geregeld rij ik de trainingswedstrijden in de buurt wel. Maar wat is de beste keuze qua licenties; Sportklasse, of Amateurs? Ik denk dat ik met de Sportklasse (Amateurs B) lekker mee kan doen in de koers. Bij de Amateurs is het meer aanklampen. Maar ik vind het aanbod in wedstrijden toch ook belangrijk. Er moet voldoende te kiezen zijn voor iemand die al een heel gevulde agenda heeft en toch ook met regelmaat een koersje mee wil pakken. Wat is het beste, iemand ideeën? Hoe gemakkelijk kun je een Sportklasse-licentie omzetten in een Amateurs en vice versa?
Wat je zelf al zegt, het wedstrijdaanbod is belangrijk. Kun je bij de sportklasse (naar jouw idee) voldoende wedstrijdjes meepakken, dan zou ik daar gaan rijden. Om een idee te krijgen van het aantal wedstrijden bij jou in de buurt moet je even zoeken naar de wedstrijdkalenders.
In hetwielercafe staan er al heel wat op een rijtje.
Ik heb zelf een excel-sheet met daarin alle kalenders voor 2011. Ontbreken alleen nog midden en noord-holland.
Alles is relatief 

@fizik...ik rij met sportklasse. Bij ons in de buurt (regio Zwolle dus) is voldoende keus voor wedstrijden in de sportklasse. En anders moet je even iets verder rijden.
Wellicht kunnen we de concept agenda van de KNWU ergens delen. Ik heb alleen die van District Oost.
Welke vereniging rij je?
Wellicht kunnen we de concept agenda van de KNWU ergens delen. Ik heb alleen die van District Oost.
Welke vereniging rij je?
http://www.wielercafe.nl/Kalender2010.html
Deze heb ik ook gevonden via een ander topic. Mooi overzicht.
Arepol: Ik kan je bestandje niet converteren.
Deze heb ik ook gevonden via een ander topic. Mooi overzicht.
Arepol: Ik kan je bestandje niet converteren.
fizik schreef:Super Arepol, mooi overzicht.
http://www.zomeravondcompetitie.info -> jouw wel bekend neem ik aan kan je ook met basislidmaatschap rijden.
5 mei staphorst in elk geval

-
- Forum-lid
Waarschijnlijk begrijp ik het nog niet helemaal goed, maar als ik door de kalender kijk zie ik volgens mij geen enkele wedstrijd voor alleen de Sportklasse, maar altijd in combinatie met Amateurs. Wat is dan het nut om twee apparate categorieen te hebben als deze altijd in een zelfde wedstrijd rijden?
In het verleden waren er veel Amateur B wedstrijden en heel aantal gecombineerde Amateur A+B.
In het verleden waren er veel Amateur B wedstrijden en heel aantal gecombineerde Amateur A+B.