Kopen in Amerika
Net een profile design FFC seatpost gekocht uit de USA. Totaal $100 (ca EUR80,-) inclusief verzendkosten, terwijl de zadelpen bij Roseversand pas in maart leverbaar zou zijn voor EUR185,-. Vrienden in Amerika hebben hun billing adresse opgegeven, dus ben benieuwd of zij de rekening van de nederlandse douane krijgen. Zat in ieder geval geen extra douane factuur bij mijn nieuwjaarskadootje (vooralsnog althans).
Quoten: Origineel geplaatst door Auke op 11 Januari 2007
Net een profile design FFC seatpost gekocht uit de USA. Totaal $100 (ca EUR80,-) inclusief verzendkosten, terwijl de zadelpen bij Roseversand pas in maart leverbaar zou zijn voor EUR185,-. Vrienden in Amerika hebben hun billing adresse opgegeven, dus ben benieuwd of zij de rekening van de nederlandse douane krijgen. Zat in ieder geval geen extra douane factuur bij mijn nieuwjaarskadootje (vooralsnog althans).
Heb je moeten tekenen voor ontvangst? als gewoon via TNT kwam en je hoefde niet te tekenen is het pakketje niet bij de Douane langs geweest.
RoseVersand vind ik over het algemeen duur al kijk ik naar die webshop prijzen.
Heb je moeten tekenen voor ontvangst? als gewoon via TNT kwam en je hoefde niet te tekenen is het pakketje niet bij de Douane langs geweest.
RoseVersand vind ik over het algemeen duur al kijk ik naar die webshop prijzen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 11 Januari 2007
Het zou mij niet verbazen als wij straks in de krant lezen dat een forumlid is opgepakt op Schiphol als "Chris King headset slikker".Gr, Diogenes
LOL
Het zou mij niet verbazen als wij straks in de krant lezen dat een forumlid is opgepakt op Schiphol als "Chris King headset slikker".Gr, Diogenes
LOL
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Diogenes op 11 Januari 2007
Het zou mij niet verbazen als wij straks in de krant lezen dat een forumlid is opgepakt op Schiphol als "Chris King headset slikker".
Gr, Diogenes
Ik hoop dat je het niet over mij hebt; ik reis namelijk met enkele thaise vriendinnen met van die lange nekken; daar gaan ipv die ringen heel wat CK over
Het zou mij niet verbazen als wij straks in de krant lezen dat een forumlid is opgepakt op Schiphol als "Chris King headset slikker".
Gr, Diogenes
Ik hoop dat je het niet over mij hebt; ik reis namelijk met enkele thaise vriendinnen met van die lange nekken; daar gaan ipv die ringen heel wat CK over
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

@ de zwartenHet zou om een horloge gaan, maar ik moet er nog es overnadenken en uitzoeken of er een winkel is in callofornie. Het pas in augustus dat je gaat, dus ik heb nog wat tijd om er over na te denken he. Wn moet ik je ten laatste mailen?
- de zwarten
- Forum-lid HC
mail me dan ergens in juli/augustus nog eens (ik vertrek pas in september, misschien zelfs oktober, voor een week of 4). Verdere mededelingen dus ook liefst niet hier in dit forum, niet relevant en straks staat de douane voor mijn deur
Laatst gewijzigd door de zwarten op 08 mar 2021 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

Ben van plan wielen in US te kopen en te laten verzenden naar Belgie. Weet iemand hoe ik dit moet regelen zodat ik geen 30 bovenop moet betalen?Als ik nu 0$ value zet en sponsered team wheels, geschenk dus Zou er dan iets bijkomen?Of bijvoorbeeld 50$ value en gift?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Nope, hij ziet er geen probleem in.
Zou het zo dan lukken?
Zou het zo dan lukken?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als er een factuur in de doos zit en ze maken je pakket open dan val je meteen door de mand en moet je alsnog gewoon invoerrechten + btw betalen.
Dat als Gift versturen doet de halve wereld (zo niet de hele wereld), daar krijg je echt geen gedoe mee. Moeten ze ook maar eens kappen met die invoerrechten om eigen markten te beschermen.
Dat als Gift versturen doet de halve wereld (zo niet de hele wereld), daar krijg je echt geen gedoe mee. Moeten ze ook maar eens kappen met die invoerrechten om eigen markten te beschermen.