Anton29 Spam
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voor al die andere mensen die niet actief op 't forum zijn is er al iets anders: Marktplaats.nl.
Het aantal verkooptopics liep zwaar uit de hand, daarom hebben we deze regel ingevoerd. Ideaal is het absoluut nu niet, maar ik kan geen betere oplossing verzinnen. Dus als iemand de goude oplossing heeft horen we 't graag.
Het aantal verkooptopics liep zwaar uit de hand, daarom hebben we deze regel ingevoerd. Ideaal is het absoluut nu niet, maar ik kan geen betere oplossing verzinnen. Dus als iemand de goude oplossing heeft horen we 't graag.
- de zwarten
- Forum-lid HC
gewoon afschaffen, die handel.
ipv de verkoopsrubriek, een ruilrubriek of geefrubriek. Ik geef binnenkort de aftrap (enkele snoodaards waren me reeds voor!)...
ipv de verkoopsrubriek, een ruilrubriek of geefrubriek. Ik geef binnenkort de aftrap (enkele snoodaards waren me reeds voor!)...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®Je suggereert hiermee dus dat we aan klassenjustitie moeten doen? Persoonlijk lijkt me dit complete onzin; iedereen zal zich aan bepaalde regels moeten houden. Toegegeven, de overheid geeft in dezen bepaald niet het juiste voorbeeld (Katja Schuurman, Marco Bakker, Patrick Kluivert, etc).Het probleem is echter dat Inmarb een verdomd goeie marathonschaatser is en ik het veel te leuk vind dat zulke gasten op ons forum rondhobbelen.
Dat ingmarb hard kan schaatsen is leuk, maar dat geeft hem nog niet het recht de verkoopregels aan zijn laars te lappen. Komt nog eens bij dat hij niets, maar dan ook werkelijk niets toevoegt aan het forum behalve zijn talrijke verkooptopics. Dus zo leuk vind ik het niet dat hij hier rondloopt.
+1! Wat een drogreden. Wat vind jij er dan zo leuk aan campaioen? Hij draagt helemaal niets bij op het gebied van training, voeding, techniek, etc.havana schreef:Je suggereert hiermee dus dat we aan klassenjustitie moeten doen? Persoonlijk lijkt me dit complete onzin; iedereen zal zich aan bepaalde regels moeten houden. Toegegeven, de overheid geeft in dezen bepaald niet het juiste voorbeeld (Katja Schuurman, Marco Bakker, Patrick Kluivert, etc).Het probleem is echter dat Inmarb een verdomd goeie marathonschaatser is en ik het veel te leuk vind dat zulke gasten op ons forum rondhobbelen.
Dat ingmarb hard kan schaatsen is leuk, maar dat geeft hem nog niet het recht de verkoopregels aan zijn laars te lappen. Komt nog eens bij dat hij niets, maar dan ook werkelijk niets toevoegt aan het forum behalve zijn talrijke verkooptopics. Dus zo leuk vind ik het niet dat hij hier rondloopt.
-
kukelekupers
- Forum-lid
[quote="litespeed"]Hij draagt helemaal niets bij op het gebied van training, voeding, techniek, etc.[/quote]
Maar moet je 'nuttig zijn' voordat je iets te koop mag zetten dan?
Er zijn genoeg mensen die alle nodige info op dit forum weten te vinden, zelf niks nuttigs toe te voegen hebben, maar toch graag hun spulletjes willen verkopen.
Blijft moeilijk zoiets..
Maar moet je 'nuttig zijn' voordat je iets te koop mag zetten dan?
Er zijn genoeg mensen die alle nodige info op dit forum weten te vinden, zelf niks nuttigs toe te voegen hebben, maar toch graag hun spulletjes willen verkopen.
Blijft moeilijk zoiets..
Ik vind het nut van bijdragen ook heel moeilijk te definiëren, maar als je hier enkel komt om spullen te verkopen (wat wel goed meetbaar is), mag die persoon van mij geweerd worden. Daar zijn genoeg andere kanalen voor namelijk.
Als ik in de spiegel kijk, besef ik dat ik mijn bijdrage aan dit forum vrij beperkt is. Dit voornamelijk vanwege het feit dat ik nog niet zo lang op de fiets zit. Maar toch probeer ik hier en daar een bijdrage te leveren. Er zijn altijd wel zaken waar je wel iets nuttigs over kan melden. Al is het maar een ervaring over een tocht die je gereden hebt, een aanbieding die je gezien hebt, enz. Bovendien gaat het in een deel van de topics ook over actuele en/of ethische aspecten van het wielrennen, waar iedereen een mening over kan hebben.
Als ik in de spiegel kijk, besef ik dat ik mijn bijdrage aan dit forum vrij beperkt is. Dit voornamelijk vanwege het feit dat ik nog niet zo lang op de fiets zit. Maar toch probeer ik hier en daar een bijdrage te leveren. Er zijn altijd wel zaken waar je wel iets nuttigs over kan melden. Al is het maar een ervaring over een tocht die je gereden hebt, een aanbieding die je gezien hebt, enz. Bovendien gaat het in een deel van de topics ook over actuele en/of ethische aspecten van het wielrennen, waar iedereen een mening over kan hebben.
jongens, jongens ff afkoelen hoor. Het enige wat ik wil zeggen is dat 'nuttig' heel relatief is. Wanneer iemand spullen van een uitstekend niveau tegen een goed prijs te koop aanbied op dit forum, kan dat ook als een nuttige bijdrage worden beschouwd. De relatie tussen topsporters en uitzonderingsposities vond ik zelf wel aardig bedacht. Blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde fijnbesnaarde humor.....
Nu jullie weer schatjes!
no pain no gain
Ik ben het gewoon met je een bluebird. De 'topsporter' was dus ingmarb (gevoel voor dramatiek heb ik wel, dus vandaar topsporter :p en de uitzonderingspositie was dus het feit dat hij wel (vanwege het sporter zijnde) en andere niet mochten verkopen.
Natuurlijk is dit ongelovelijk krom en naief, zij het dat dat ook de bedoeling was. De reden waarom ik dit zei, was om de toon van dit 'debat' een beetje te verlichten. Waar hebben we het eigenlijk over? De kwaliteit van het forum vind ik niet echt in het geding komen door mensen als ingmarb.
Ik ben het inhoudelijk dan wel met je eens bluebird, toch vind ik dat sommige mensen wel heel hard worden terecht gewezen wanneer zij iets te koop aanbieden terwijl er minder dan 25 posts achter hun naam staan. Je kan niet van mensen verwachten dat ze een heel forumregelement gaan lezen voordat ze iets posten. Dat heb ik ook nooit gedaan.
Natuurlijk is dit ongelovelijk krom en naief, zij het dat dat ook de bedoeling was. De reden waarom ik dit zei, was om de toon van dit 'debat' een beetje te verlichten. Waar hebben we het eigenlijk over? De kwaliteit van het forum vind ik niet echt in het geding komen door mensen als ingmarb.
Ik ben het inhoudelijk dan wel met je eens bluebird, toch vind ik dat sommige mensen wel heel hard worden terecht gewezen wanneer zij iets te koop aanbieden terwijl er minder dan 25 posts achter hun naam staan. Je kan niet van mensen verwachten dat ze een heel forumregelement gaan lezen voordat ze iets posten. Dat heb ik ook nooit gedaan.
no pain no gain
[quote="campaioen"] Je kan niet van mensen verwachten dat ze een heel forumregelement gaan lezen voordat ze iets posten. [/quote]
Het is een kleine moeite om dit wel even te doen. Dit voorkomt bijvoorbeeld dat mensen spullen ter verkoop aanbieden zonder foto en / of prijs.
Het is een kleine moeite om dit wel even te doen. Dit voorkomt bijvoorbeeld dat mensen spullen ter verkoop aanbieden zonder foto en / of prijs.
Prima discussie dit hoor, praat rustig door 
De verkoopregels zoals ze nu zijn bevallen ons echter prima en blijven dus gewoon zoals ze zijn. En ook voor iedereen zonder uitzondering. De enige verandering die er ooit wel komt is dat er automatisch herkent wordt dat je nog niet mag verkopen.
De enkeling die echt van plan was serieus forumbijdrages te gaan leveren kan zijn spulletjes gewoon via ebay, marktplaats en speurders verkopen. Als het daar niet lukt, lukt het bij ons ook niet. Dan kan ie daarna gezellig meepraten en komt ie vanzelf wel aan de 25 posts.
De verkoopregels zoals ze nu zijn bevallen ons echter prima en blijven dus gewoon zoals ze zijn. En ook voor iedereen zonder uitzondering. De enige verandering die er ooit wel komt is dat er automatisch herkent wordt dat je nog niet mag verkopen.
De enkeling die echt van plan was serieus forumbijdrages te gaan leveren kan zijn spulletjes gewoon via ebay, marktplaats en speurders verkopen. Als het daar niet lukt, lukt het bij ons ook niet. Dan kan ie daarna gezellig meepraten en komt ie vanzelf wel aan de 25 posts.
Je hoeft geen heel reglement te lezen. De sticky eerste post in beide verkooptopics heeft in de omschrijving vetgedrukt deze regel al staan.Je kan niet van mensen verwachten dat ze een heel forumregelement gaan lezen voordat ze iets posten.