Vuelta 2012
-
eelcoz
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een aankomst weer! Schitterend aangevallen van Contador en Rodriguez was de enige die kon volgen en uiteraard Contador erop legt voor de overwinning met die 55 kilo van hem 
Sterk dat Gesink goed meekwam en eigenlijk niet veel tijd hoefde prijs tegeven zeker gezien dat dit soort klimmen absoluut niet "des Gesinks" is. Mollema en ten Dam ook weer uitstekend attent.
Grappig dat ze bij de Belg vol lof over gesink praten terwijl hij hier op het forum door een aantal mensen wordt afgefikt
Ik geniet nu al van het komende Vuelta weekend want wat een schitterende koers!
Sterk dat Gesink goed meekwam en eigenlijk niet veel tijd hoefde prijs tegeven zeker gezien dat dit soort klimmen absoluut niet "des Gesinks" is. Mollema en ten Dam ook weer uitstekend attent.
Grappig dat ze bij de Belg vol lof over gesink praten terwijl hij hier op het forum door een aantal mensen wordt afgefikt
Ik geniet nu al van het komende Vuelta weekend want wat een schitterende koers!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Voor degenen is Gesink "maar" vierde of vijfde, voor de anderen "mooi" vierde of vijfde. Of het verschil tussen de negativo's en de positivo's.
Ik vind het "mooi" en zelfs goed gereden van Gesink. 't is achter de wereldtop ( Contador= beste renner van deze generatie, Froome= beste klimmer van de tour en zelfs winnen zat er misschien in, Valverde = al jaren wereldtop, zelfs in grote ronden maar tot nu toe altijd wel die ene slechte dag, en Rodriguez = verleden jaar beste renner ter wereld) tenslotte dat hij staat in de rangschikking.
En ik ben Belg dus het "Hollandgevoel" is er bij mij niet echt bij.
Als je echt alleen fan kunt zijn van iemand die wint , tja, dan waren er bvb in de "Merckx-periode" niet veel renners waarvan je fan kon zijn.
Met binnenkort de wat langere cols in zicht kan RG misschien nog wat meer tonen en voor een uitschieter zorgen!
Over Contador tenslotte: waarom blijft die zo klein rijden de laatste hectometers: 1 of 2 tandjes bijschakelen en misschien kan hij Rodriguez er wel "opleggen".
Ik vind het "mooi" en zelfs goed gereden van Gesink. 't is achter de wereldtop ( Contador= beste renner van deze generatie, Froome= beste klimmer van de tour en zelfs winnen zat er misschien in, Valverde = al jaren wereldtop, zelfs in grote ronden maar tot nu toe altijd wel die ene slechte dag, en Rodriguez = verleden jaar beste renner ter wereld) tenslotte dat hij staat in de rangschikking.
Als je echt alleen fan kunt zijn van iemand die wint , tja, dan waren er bvb in de "Merckx-periode" niet veel renners waarvan je fan kon zijn.
Met binnenkort de wat langere cols in zicht kan RG misschien nog wat meer tonen en voor een uitschieter zorgen!
Over Contador tenslotte: waarom blijft die zo klein rijden de laatste hectometers: 1 of 2 tandjes bijschakelen en misschien kan hij Rodriguez er wel "opleggen".
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij kan AC gewoon niet beter: de bekken die hij nu trekt heb je nog niet vaak gezien in het vorige deel van zijn carriere.
Heel benieuwd naar het trio zat, zon, maandag: froome zou kunnen kraken? Krijgt Valverde zijn standaard off-day of deze keer niet? Krijgt RG nog een topdag? Ik denk dat ik de nodige uurtjes voor de LED zal zitten.
Heel benieuwd naar het trio zat, zon, maandag: froome zou kunnen kraken? Krijgt Valverde zijn standaard off-day of deze keer niet? Krijgt RG nog een topdag? Ik denk dat ik de nodige uurtjes voor de LED zal zitten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
nieuweling
- Forum-lid
Gilbert wordt blijkbaar snel vergeten als hij geen 15 koersen meer wintfiedoo schreef:Voor degenen is Gesink "maar" vierde of vijfde, voor de anderen "mooi" vierde of vijfde. Of het verschil tussen de negativo's en de positivo's.
Helemaal mee eens. De Rabobank rijdt een goede Vuelta. Anders zouden ze ook geen eerste staan in het ploegen klassement.Overigens vind ik dat Gesink aan een prima Vuelta bezig is. Net als Mollema (zijn rijden van vorig jaar in de Vuelta beschouw ik toch een beetje als een uitschieter) en Ten Dam.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Blijft spannend zo! Heb wel het idee dat we de beste AC nog niet gezien hebben.