Ik denk niet dat de Belgen thuis blijven omdat VdP alles wint. Ik denk dat de Belgen vooral thuis blijven omdat er niet veel meer te zien valt. Ik betrap er mezelf op dat ik dit seizoen al verschillende keren de tv na 10 minuutjes heb uitgezet en wat anders ga doen. Dat deed ik vroeger ook wanneer Albert in de eerste ronde aan een solo begon, omdat je wist dat je die toch niet meer terug haalde. Alleen kon Albert dat niet zo vaak, VdP doet het elke week.Ernie C. schreef: ↑20 nov 2018 16:29MvdP wint zoveel dat de Belgen thuis blijven en er dus minder stargeld valt te verdienen binnenkort en de Vlaeminck laat vooral merken dat hij (ondanks dat hij een groot kampioen en aardige kerel is) geen persoon is om wekelijks te interviewen en haalt dus vooral zijn marktwaarde omlaag.
Opmerkelijk is toch dat de Belgen wel meer en meer naar het damescrossen gaan kijken ook al heeft Cant (of andere Belgische dames) dit jaar nog niet veel gewonnen. Maar in tegenstelling tot bij de mannen was er hier wel wat te zien.