Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Met andere mail werkt het wel voor Rob, vergeven dus.Soap schreef:Vergeven aan Rob.Soap schreef:Mocht iemand nog een maand free TrainerRoad willen proberen, stuur even een PB met je mailadres en naam.
Oeps, Rob heeft TR al, dus is nog steeds beschikbaar voor nieuwe gebruikers
Ik heb een MacBook pro 15" Retina, een groot voordeel aan dit ding is de uitstekende batterijduur. Ik begon zonet met 90% batterij, helderheid op het laagste en toetsenbordverlichting uit, na een uurtje was het percentage 10%. Zwift slurpt dus stroom... Heeft iedereen dat? Wat is jullie setup? Een vaste PC, TV, laptop of tablet?
Op zich gaat mijn batterij (laptop) niet sneller leeg als wanneer ik bijvoorbeeld naar een film kijk. De batterij van mijn laptop heeft na 3 jaar wel zijn beste tijd gehad dus ik steek em sowieso in het stopcontact. Zelfs met deze slechte batterij moet ik wel aan een uur geraken.
Mijn settings staan op low, voor de rest is er niet erg veel dat je in Zwift kan aanpassen (dat veel effect gaat hebben).
Mijn settings staan op low, voor de rest is er niet erg veel dat je in Zwift kan aanpassen (dat veel effect gaat hebben).
Laptop welke aan de stroom hangt en met een HDMI kabel verbonden met mijn speciaal aangeschafte TV van 32" welke in de garage staat.mensma schreef:Wat is jullie setup? Een vaste PC, TV, laptop of tablet?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Hier staan de settings op ultra en dat geeft een mooier voller beeld. De poppetjes zijn een stuk mooier en ik heb veel struikgewas en bomen langs de weg.NoChain schreef:Op zich gaat mijn batterij (laptop) niet sneller leeg als wanneer ik bijvoorbeeld naar een film kijk. De batterij van mijn laptop heeft na 3 jaar wel zijn beste tijd gehad dus ik steek em sowieso in het stopcontact. Zelfs met deze slechte batterij moet ik wel aan een uur geraken.
Mijn setup bevat 2 x 27 inch 1440p monitoren. Een voor zwift en de ander voor Horizon online van Ziggo. Of een film/serie. Alles aangesloten op een desktop pc.
- rielplayer
- Forum-lid
Hier een retina 13 inch en zwift is inderdaad een batterijslurper. Meer dan een dik uur haal ik ook niet op de batterij en de macbook is hageltje nieuw.mensma schreef:Ik heb een MacBook pro 15" Retina, een groot voordeel aan dit ding is de uitstekende batterijduur. Ik begon zonet met 90% batterij, helderheid op het laagste en toetsenbordverlichting uit, na een uurtje was het percentage 10%. Zwift slurpt dus stroom... Heeft iedereen dat? Wat is jullie setup? Een vaste PC, TV, laptop of tablet?
Twee jaar oude mbp. De fans zijn volle kracht aan het blazen en het is vrijwel onmogelijk om er nog iets substantieels naast te draaien. Vooral de videokaart vindt het niet leuk.mensma schreef:Ik heb een MacBook pro 15" Retina, een groot voordeel aan dit ding is de uitstekende batterijduur. Ik begon zonet met 90% batterij, helderheid op het laagste en toetsenbordverlichting uit, na een uurtje was het percentage 10%. Zwift slurpt dus stroom... Heeft iedereen dat? Wat is jullie setup? Een vaste PC, TV, laptop of tablet?
- rielplayer
- Forum-lid
Hier alleen de batterij die het niet bij houdt. Kan zwift op de hoogste resolutie , Trainerroad en spotify gewoon naast elkaar draaien op de MB Pro