Vuelta 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Durft iemand iets te roepen over de tijdrit vandaag? Ik heb zelf echt geen flauw idee, is niet echt een standaard tijdritje.
Is Froome toch sterker dan we denken? (want kan 100% eigen tempo rijden nu)
Is RG hier in het voordeel ivm zelfde reden?
Geeft de rode trui toch vleugels? Of de boosheid van Valverde?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik schat Froome en Gesink hoog in.daniel1975 schreef:Durft iemand iets te roepen over de tijdrit vandaag? Ik heb zelf echt geen flauw idee, is niet echt een standaard tijdritje.
Maar de boosheid van Valverde is moeilijk in te schatten.
Vergeet ook de getergdheid van Contador niet, die bovendien een uitstekend tijdrijder is (zeker bergop natuurlijk).
Rodriguez kan denk ik zo maar 2' verspelen vandaag.
Maar dan nog kan hij de Vuelta winnen, denk ik.
Voorwaarde is dat hij in het hooggebergte goed meekomt door zijn eindschot en de boni's.
Ik denk ook dat het nog echt een leuke week gaat worden, vooral dit weekend:herera schreef:Zag ik het goed? Nog 4 aankomsten bergop met daar tussendoor nog een rustdag..!
Mmmm.. met de tijdrit van morgen staat de top 10 hopenlijk op z'n kop en gaat het nog een hele leuke week worden.
1-9: aankomst bergop (1)
2-9: aankomst bergop (h)
3-9: aankomst bergop (h)
En wie weet wordt het wel op de laatste zaterdag bepaald en wordt het echt seconde werk:
5-9: aankomst bergop (2)
8-9: aankomst bergop (h)
Ik ga er zaterdag en zondag voor zitten in ieder geval! En wellicht maandag ook als zaterdag en zondag al mooie finales waren..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Sluit ik me wel bij aan. Ik zet vandaag in op Contador.loos schreef: Ik schat Froome en Gesink hoog in.
Maar de boosheid van Valverde is moeilijk in te schatten.
Vergeet ook de getergdheid van Contador niet, die bovendien een uitstekend tijdrijder is (zeker bergop natuurlijk).
Rodriguez kan denk ik zo maar 2' verspelen vandaag.
Maar ook Froome en Gesink (voor zijn doen) zullen een goede tijdrit rijden.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ronde heb gezien waar de favorieten zo veel met elkaar 'strijden', ik ben dan ook niet zo oud.
Dit is erg mooi en vermakelijk om te zien.
Voor vandaag denk ik Contador 1 en Froome 2 al denk ik dat Froome de komende dagen verder weg gaat zakken in het klassement als de zware bergen komen.
Ik hoorde gister in een interview met van Houwelingen die ergens op de NOS site staat dat de renners van Rabo na dag 4 in de bus van Argos gedoucht hebben omdat hun eigen bus door pech niet aanwezig was.
Mooi om te zien dat dit binnen het Nederlandse wielrennen kan.
Dit is erg mooi en vermakelijk om te zien.
Voor vandaag denk ik Contador 1 en Froome 2 al denk ik dat Froome de komende dagen verder weg gaat zakken in het klassement als de zware bergen komen.
Ik hoorde gister in een interview met van Houwelingen die ergens op de NOS site staat dat de renners van Rabo na dag 4 in de bus van Argos gedoucht hebben omdat hun eigen bus door pech niet aanwezig was.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Was Vacansoleil.HenH schreef:Ik hoorde gister in een interview met van Houwelingen die ergens op de NOS site staat dat de renners van Rabo na dag 4 in de bus van Argos gedoucht hebben omdat hun eigen bus door pech niet aanwezig was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Spannende tussentijden! Mooie tijdrit tot nu toe.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bizar: 1 sec verschil in algemeen klassement!
Verrassend dat Valverde ruim voor RG finisht, en wat een klasbak is die Ten Dam toch dit jaar!
Verrassend dat Valverde ruim voor RG finisht, en wat een klasbak is die Ten Dam toch dit jaar!
Willen de Gesink fans het nog gaan opnemen voor hun held? Of gaan ze de de Gesink bashers nu toch gelijk geven?
Of ben ik nu te cynisch en zit ik flauwe opmerkingen te maken?
Live fast; die young. mijn blog
Ik had meer verwacht van de tijdrit, maar Gesink bashen is idioot. Hij staat nog steeds goed.rob74 schreef:Willen de Gesink fans het nog gaan opnemen voor hun held? Of gaan ze de de Gesink bashers nu toch gelijk geven?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarim zou je hem bashen? Tijdrit valt niet helemaal mee, maar wordt de hele Vuelta al op waarde geklopt. Niet meer, niet minder. En als je 5e wordt in de vuelta mag je niet klagen.