Wielerseizoen 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, voetballers als Tadic of Suarez hebben ook fans…..
Bizar om te zien hoe sommigen vol vuur schieten als het wonderkind wordt aangepakt. Waarom mogen wij gewoon niet een hekel hebben aan dat gedrag?
Ik ben allergisch voor zulk haantjes gedrag, ongeacht welke sport of nationaliteit.
Bizar om te zien hoe sommigen vol vuur schieten als het wonderkind wordt aangepakt. Waarom mogen wij gewoon niet een hekel hebben aan dat gedrag?
Ik ben allergisch voor zulk haantjes gedrag, ongeacht welke sport of nationaliteit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dit inderdaad, dit ging niet om jezelf goed voelen omdat je wint (alle respect voor de overwinning trouwens), maar om jezelf goed te laten voelen doordat anderen je vereren.
Dat het met ploeg of nationaliteit te maken zou hebben is ook onzin, toen MVDP in de Tirreno 2021 met zijn armen over elkaar 'juichde' kreeg hij daar ook voldoende kritiek op.
Dan geniet ik van de prestatie, typ ik hier dat ik hem nog steeds niet sympathiek vind en het "muilschuim" vliegt weer tegen de schermpjes van de mobieltjes in Vlaanderen.
Dan zit je inderdaad teveel bij sommige mensen in het hoofd
Campagnolo Ultra Dork
Vooral de 1ste zin,zo makkelijk en vaak ondoordacht maar iets schrijven.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
i-mac
Het is natuurlijk hoe je het bekijkt. Wat jij (met alle respect, want je vermeld het met het nodige respect naar de renner toe) als zelfverheerlijking ziet, is voor een ander misschien gewoon supporters laten mee genieten. Remco heeft in Wallonië veel supporters. Sport is en blijft ook nog altijd emotie. Als je straks geen emotie meer mag tonen, dan wordt het saai.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen, dat het bij velen (niet iedereen) vooral te maken heeft met het team waar hij voor fietst.
Ik ben geen fan van RE maar hij heeft gisteren gewoon een mooie prestatie laten zien.
Met de manier van juichen heb ik geen moeite, dat moet een ieder voor zich zelf weten.
Uiteindelijk stonden de meeste toeschouwers er met een Belgische achtergrond en die mogen ook juichen voor hun "held".
Waarom zou hij daarin niet mee mogen gaan.
Met de manier van juichen heb ik geen moeite, dat moet een ieder voor zich zelf weten.
Uiteindelijk stonden de meeste toeschouwers er met een Belgische achtergrond en die mogen ook juichen voor hun "held".
Waarom zou hij daarin niet mee mogen gaan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Staat er volkomen los van.
Ik vond Remco's manier van finishen vooral begrijpelijk. Hij heeft als jonge vent veel druk op zich gehad. Aan de verwachtingen voldaan, goed gereden, mag hij zich dan ontladen? Natuurlijk wel.
(en wat moet je anders doen, helemaal in je eentje op zo'n lange finish-straat
)
(en wat moet je anders doen, helemaal in je eentje op zo'n lange finish-straat
REV was ook niet kapot toen hij aankwam, had nog wel wat mentale en fysieke energie, en een zee van tijd over om te vieren samen met de (wieler-) fans. Volledig in lijn met de wielergekte in dit land - ik vond het mooi.
Heel spijtig van Pogi natuurlijk, spankracht was direkt weg.
Ik ben live gaan kijken, bij de vrouwenwedstrijd stond ik op de Redoute - onder de indruk van de klimsnelheid van het vrouwenpeloton in de breedte. Dat is op een paar jaar tijd flink geëvolueerd.
Heel spijtig van Pogi natuurlijk, spankracht was direkt weg.
Ik ben live gaan kijken, bij de vrouwenwedstrijd stond ik op de Redoute - onder de indruk van de klimsnelheid van het vrouwenpeloton in de breedte. Dat is op een paar jaar tijd flink geëvolueerd.