Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dit was Wallonië, nog iets erger qua wegdek. Maar het zijn verschillende entiteiten dus om te zeggen dat “België zijn wegdek afstemt op Belgische renners” klopt niet 

Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Sommige reacties hier lijken wel rechtstreeks van facebook te komen.
Ik vind het heel jammer dat Eddy Merckx geen 50 jaar jonger is.
Dan had het misschien wel een .....
En wat als Evenepoel vorige week aan de Amstel Gold Race had meegedaan.
En wat........
Ik vind het heel jammer dat Eddy Merckx geen 50 jaar jonger is.
Dan had het misschien wel een .....
En wat als Evenepoel vorige week aan de Amstel Gold Race had meegedaan.
En wat........
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat iedereen vooral gefrustreerd is van de pech die Pogi trof vandaag.
Een potentieel mooie finale werd een suffe solorit (wel knap werk) met een finish die controverse oproept.
Een potentieel mooie finale werd een suffe solorit (wel knap werk) met een finish die controverse oproept.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat Pogacar viel, betreurt iedere wielerliefhebber. Ik had het ook liever anders gehad. Maar dat men het parkoer zou uitstippelen opdat Pogacar, of andere niet Belgen zouden vallen, is pure nonsens.daniel1975 schreef: ↑23 apr 2023 22:05 Denk dat iedereen vooral gefrustreerd is van de pech die Pogi trof vandaag.
Dat Remco viert is voor sommige blijkbaar een brug te ver. Deze tip : kijk niet verder als hij solo op weg is naar de meet. Bespaart je een pak ergernis.
Kleingeestig zijn is sommigen hier echt wel gegeven 
. Een nationaliteit van iemand of n domicilie van een ploeg is blijkbaar voldoende om hun oordeel te sturen. Wat bij de ene leuk is noemt bij een andere arrogant. Maar subjectief, nee, dat zijn ze niet hoor.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Dat vind ik dan juist weer leuk, een beetje nonchalant "another day at office".
Ik hoef zelf ook niet aanbeden te worden als ik mijn werk naar behoren uitvoer.
In feite toont hij daarmee een stukje bescheidenheid.
Uiteraard staat het Remco vrij om op zijn manier te juichen maar ik moet gewoon niks hebben van mensen die zo in het leven staan. Bij voetballers kan ik nog snappen dat je vraagt om te juichen voor je teamgenoten of om aanmoediging op een moeilijk moment in de wedstrijd. Dit was een ouderwets staaltje zelfverheerlijking.
Campagnolo Ultra Dork