Power2Max - Vermogensmeter
Early adopters zijn bij Power2Max lang niet zo duur uit als bijvoorbeeld bij SRAM.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Yep zo zal het idd wel verlopen.amclassic-fan schreef:Even opgezocht, een losse Type S spider was bij introductie €940 (http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... ate-38187/)
Ze herhalen nu dezelfde truc door het nieuwe model niet als vervanger in de markt te zetten. Op deze manier hoeven ze de prijzen van de Type S niet direct te laten zakken en pikken ze nog een leuk graantje mee van early adaptors die toch wel betalen. Ik verwacht dat ze over een paar maanden wel weer gaan zakken met de prijzen, want voor deze upgrade zou ik persoonlijk echt niet deze meerprijs betalen.
Het lijkt mij, los daarvan, dat in 't algemeen de powermeter prijzen de laatste maanden stabiliseren ipv verder door te zakken, dat men eerder waarde aan de oplossingen probeert toe te voegen (nauwkeurigheid, 2 vs 1 been gemeten, cadans integratie, BLE, gebruiksgemak naar calibratie toe...) En dat de very low cost alternatieven in realiteit niet echt opduiken.

Topic kick. Ik orienteer mij op een vermogensmeter. Als Campa rijder zijn de keuzes beperkt. Pedalen vallen af ivm Speedplay noodzaak.
Anyway, de Power2Max NG spreekt mij aan. Nu zag ik op de website dat deze voor 990euro wordt aangeboden, waarbij de cranks optioneel zijn zoals de lockring tool, cover, kettingbladen etc. Het lijkt mij vreemd, aangezien de Model S voor Campa alleen incl cranks wordt geleverd.
Iemand die hier ervaring mee heeft en voor opheldering kan geven?
Dank!
ps. Vraag is tevens uitgezet naar P2M support.
Anyway, de Power2Max NG spreekt mij aan. Nu zag ik op de website dat deze voor 990euro wordt aangeboden, waarbij de cranks optioneel zijn zoals de lockring tool, cover, kettingbladen etc. Het lijkt mij vreemd, aangezien de Model S voor Campa alleen incl cranks wordt geleverd.
Dank!
Als je de bestelopties doorloopt kun je de crank ook selecteren en komt de set op € 1.690,- zonder bladen. De NX is alleen nog niet leverbaar. Dit zou vanaf januari zijn, maar dat lijkt nu maart te worden. Mijn bestelling dateert uit november. In december werd de betaling verwacht en nu is het wachten...
Wel jammer want het moet een goed product zijn en dit kost ze klanten.
Wel jammer want het moet een goed product zijn en dit kost ze klanten.
@Focus, exact. Inmiddels ook antwoord van P2M support.
De vermogensmeter kan niet zonder de crank worden besteld. Maw, de vanafprijs bij de NG voor Campagnolo van 990e is een wassen neus. Heb aangegeven dat het misleidend en verwarrend is. Ze overwegen het aan te passen.
Vind ~1700e vrij fors. Misschien maar een Rotor overwegen..
De vermogensmeter kan niet zonder de crank worden besteld. Maw, de vanafprijs bij de NG voor Campagnolo van 990e is een wassen neus. Heb aangegeven dat het misleidend en verwarrend is. Ze overwegen het aan te passen.
Vind ~1700e vrij fors. Misschien maar een Rotor overwegen..
-
ncornelisse
- Forum-lid
Even wachten op Stages, die komt eraan voor Campagnolo.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Enkele maanden geleden kon je voor 1 euro een optie nemen op een nieuwe NG , en kreeg je voor 991 euro een Type S EN later dus de nieuwe Power2max NG toegestuurd ..dus 2 powermeters voor de prijs van 1 ..
type S heb ik meteen weer verkocht nieuw in doos ...en nu ben ik tevreden met mijn nieuwe Power2max NG .
deze actie betrof echter alleen de spideruitvoering ..
type S heb ik meteen weer verkocht nieuw in doos ...en nu ben ik tevreden met mijn nieuwe Power2max NG .
Qua prijs zal de interessantste optie de Powertap naaf zijn, en die in laten spaken in je bestaande achterwiel? Voor de prijs van een P2M oplossing kan je er al 2 of 3 laten inbouwen in je wielen-collectieindobesar schreef:Topic kick. Ik orienteer mij op een vermogensmeter. Als Campa rijder zijn de keuzes beperkt. Pedalen vallen af ivm Speedplay noodzaak.
Dank!

Dat was een mooie deal! Een los setje Rotor cranks en het is compleet!Arno357 schreef:Enkele maanden geleden kon je voor 1 euro een optie nemen op een nieuwe NG , en kreeg je voor 991 euro een Type S EN later dus de nieuwe Power2max NG toegestuurd ..dus 2 powermeters voor de prijs van 1 ..