Ja, ik had dat ook bij mijn voorste campa AFS 03 schijf. Ik dacht eerst ook even dat er een lichte speling op het balhoofd zat.
Omdat ze bij mij in alle omstandigheden geruisloos blijven en heel goed remmen, neem ik dat toch voor lief. En tijdens het remmen merk je er niks van.
Ik heb het vooralsnog opgelost door langs de rand van iedere klinknagel een druppel secondelijm te laten vloeien. Daar zie je niks van en na een paar honderd kilometer gebruik, zit er nog steeds nul speling in de verbinding.
Zinvolle upgrade remschijven RT-MT800?
-
scottpch
- Forum-lid HC
Met remmen is idd niks mis, alleen die speling zou niet moeten.
Heb contact gehad met de klantenservice van Mantel, wat een drama is dat. Die gasten aan de telefoon hebben nul verstand van fietsen/fietsonderdelen!
Ik ga wel naar de winkel met die schijven en dan moeten ze voor een oplossing zorgen!
Heb contact gehad met de klantenservice van Mantel, wat een drama is dat. Die gasten aan de telefoon hebben nul verstand van fietsen/fietsonderdelen!
Ik ga wel naar de winkel met die schijven en dan moeten ze voor een oplossing zorgen!
-
scottpch
- Forum-lid HC
Ben vandaag naar Mantel geweest met de Campa remschijven, daar hebben ze de schijven ingenomen en het bedrag gestorneerd.
Ik heb afgelopen week de Sram Centerline X schijven van JanJan overgenomen die in het TeKoop topic stonden en die hebben uiteraard geen speling!
Nog bedankt Jan!
Ik heb afgelopen week de Sram Centerline X schijven van JanJan overgenomen die in het TeKoop topic stonden en die hebben uiteraard geen speling!
Nog bedankt Jan!
In het schijfremmen topic las ik over de Galfer schijven dat ze bij iemand gingen golven bij nadrukkelijk remmen. Dat kan ik mij besparen.
Het is 2x Swissstop Catalyst Pro geworden. Per ongeluk de verkeerde remblokken erbij besteld, voor XT en dus te groot. Nog even verder op de gebruikte LF06A blokken, wel opgeschuurd en ontvet. Remt prima, piept niet.
Dogma F