Tijd voor aanschaf nieuwe fiets
Vanmorgen voor werktijd even langs Scholten Cycling in Dalen gereden. Die hadden toevallig beide fietsen staan, ook in framemaat 58. De sensa zelfs in meerdere framematen. Ik denk dat ik zaterdag even een rondje op mijn racefiets ga doen en nog even langs ga rijden, beide fietsen kan ik dan ook even proberen.
Dan kan ik ook zien hoe ze zitten/rijden. Incl. een set betere wielen voor de Cube zodat deze gelijk is aan de Sensa zijn de kosten ook min of meer gelijk. De sensa is overigens wel echt heel gaaf om te zien. Althans dat vind ik dan :p
Stuurpen ga ik even induiken en verder onderzoeken.
Dan kan ik ook zien hoe ze zitten/rijden. Incl. een set betere wielen voor de Cube zodat deze gelijk is aan de Sensa zijn de kosten ook min of meer gelijk. De sensa is overigens wel echt heel gaaf om te zien. Althans dat vind ik dan :p
In welke kleur?leinad schreef: ↑13 apr 2023 10:09 Vanmorgen voor werktijd even langs Scholten Cycling in Dalen gereden. Die hadden toevallig beide fietsen staan, ook in framemaat 58. De sensa zelfs in meerdere framematen. Ik denk dat ik zaterdag even een rondje op mijn racefiets ga doen en nog even langs ga rijden, beide fietsen kan ik dan ook even proberen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vanuit Emmen naar Wim & mark De Vos fietsen in Oosterhout is iets meer dan 200 km enkel.
Of het de moeite is om zo ver, wat dat is het echt wel, te rijden kan enkel jij uitmaken.
Maar op een fiets van 3 a 4000 Euro is het verschil toch heel wat honderden euro's.
Om je een idee te geven, ik ben 187 cm lang en heb een BBL van 94 cm.
Of het de moeite is om zo ver, wat dat is het echt wel, te rijden kan enkel jij uitmaken.
Maar op een fiets van 3 a 4000 Euro is het verschil toch heel wat honderden euro's.
Ben je zeker van je BBL?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In de kleur wit, zoals hieronder:nijkie schreef: ↑13 apr 2023 11:13In welke kleur?leinad schreef: ↑13 apr 2023 10:09 Vanmorgen voor werktijd even langs Scholten Cycling in Dalen gereden. Die hadden toevallig beide fietsen staan, ook in framemaat 58. De sensa zelfs in meerdere framematen. Ik denk dat ik zaterdag even een rondje op mijn racefiets ga doen en nog even langs ga rijden, beide fietsen kan ik dan ook even proberen.

Ik heb even contact opgenomen, helaas stoppen ze met Sensa. Op dit moment hebben ze ook alleen nog 55 framemaat staan.Lcsmet schreef: ↑13 apr 2023 12:21 Vanuit Emmen naar Wim & mark De Vos fietsen in Oosterhout is iets meer dan 200 km enkel.
Sensa -30%.pngBen je zeker van je BBL?
Laatst gewijzigd door leinad op 13 apr 2023 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel een heel mooie fiets die Giulia GF. 

Die fiets heb ik inderdaad ook gezien, echter de vraagprijs is al bijna gelijkwaardig aan de aanschafprijs die ik van sommige winkels heb gekregen voor een nieuw model, en voorradig.
Nu even twijfel, of aankomend weekend Cube Agree C:62 halen en fietsen voor € 2.799,-
of
dit weekend naar De Vos in Zwanenburg rijden (210km enkele reis), een Sensa Giulia GF proberen in mooie witte kleur en ook direct meenemen voor € 3.330,-. Voordeel is dat die om te zien heel mooi is, maar wel meteen € 500,- duurder is. En wellicht wielen beter tov de Cube (Supra RA Pro Disc vs. Newmen Performance SL R.32)
of
nog wat weken wachten en dan de Cube aanschaffen voor € 2.465,-. In de hoop dat levertijd gehaald wordt en ik dan ook kan fietsen of het risico lopen dat levertijd flink uitloopt en ik uiteindelijk achter het net vis.
In alle gevallen is afmontage gelijk, 105 Di2.
Uiteindelijk is de Sensa Giulia in mijn ogen de mooiere fiets, maar rationeel gezien de Cube de betere optie. Daar is dan eventueel nog budget om tzt te gaan kijken naar een carbon wielset oid.
Nu even twijfel, of aankomend weekend Cube Agree C:62 halen en fietsen voor € 2.799,-
of
dit weekend naar De Vos in Zwanenburg rijden (210km enkele reis), een Sensa Giulia GF proberen in mooie witte kleur en ook direct meenemen voor € 3.330,-. Voordeel is dat die om te zien heel mooi is, maar wel meteen € 500,- duurder is. En wellicht wielen beter tov de Cube (Supra RA Pro Disc vs. Newmen Performance SL R.32)
of
nog wat weken wachten en dan de Cube aanschaffen voor € 2.465,-. In de hoop dat levertijd gehaald wordt en ik dan ook kan fietsen of het risico lopen dat levertijd flink uitloopt en ik uiteindelijk achter het net vis.
In alle gevallen is afmontage gelijk, 105 Di2.
Uiteindelijk is de Sensa Giulia in mijn ogen de mooiere fiets, maar rationeel gezien de Cube de betere optie. Daar is dan eventueel nog budget om tzt te gaan kijken naar een carbon wielset oid.