Sowee....Als je dus gaat googlen op "Splitting Sidewall gp4000" wordt je idd niet echt vrolijk...
Banden ellende
-
tom de groot
- Forum-lid
Tjah worden er ook heel erg veel verkocht. Fout marge zal waarschijnlijk zelfde zijn als bij andere.
- Infinito GB
- Forum-lid
Idd hoor je het vaker met deze banden. Collega van mij heeft het ook gehad. Die kreeg trouwens ook direct een nieuwe na contact met fm. Zelf nu 1 seizoen met deze banden gereden op Mantel wielen. Nog geen probleem. Hopen dat dat op de nieuwe tlr Farsport carbon wielen ook goed gaat.
Dit hadden de vorige generatie banden ook al ( gp4000S)
Om die reden ben ik van conti afgestapt en het zou zijn opgelost maar nu blijkbaar weer aan de hand
Blijf wel lekker op mn Vredesteins rijden die zijn ook nog stuk goedkoper te verkrijgen
Om die reden ben ik van conti afgestapt en het zou zijn opgelost maar nu blijkbaar weer aan de hand
Blijf wel lekker op mn Vredesteins rijden die zijn ook nog stuk goedkoper te verkrijgen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Herkenbate ellende. Na 900 km achterop de auto hadden mijn 4000s banden een volledig uitgedroogde bandwang. Na elke rit controleer ik mijn banden en had dit niet eerder gezien. Ik durfde er niet meer mee te fietsen. Het was niet de eerste keer. Ik ben daarom van Continental afgestapt. Rijdt sindsdien met Vittoria Rubino pro 25 mm. Die zijn goedkoper, betrouwbaarder en duurzamer.
En nu ben ik fietsen.
Ook hier om die reden afgestapt van GP4000S-2. Ik heb er twee teruggestuurd, nieuwe gekregen, zelfde probleem en toen was er klaar mee.
Rijd nu met Specialized (S-Works) Turbo en Roubaix en Vredestein Senso's.
De Specialized banden heb ik vorig jaar groot ingeslagen met de 2:1 actie. Zonder korting vind ik ze veel te duur (je blijft toch een Hollander).
Rijd nu met Specialized (S-Works) Turbo en Roubaix en Vredestein Senso's.
De Specialized banden heb ik vorig jaar groot ingeslagen met de 2:1 actie. Zonder korting vind ik ze veel te duur (je blijft toch een Hollander).
-
ridley orion
- Forum-lid
Maar de specialized banden zijn wel super goed.
Rij zelf op de roubaix banden in de winter.
-
ridley orion
- Forum-lid
Maar de specialized banden zijn wel super goed.
Haal er probleemloos 6000 km mee.
De sworks turbo voor de zomer kwam er in fiets net zo goed uit als de conti 4000s.
Haal er probleemloos 6000 km mee.
De sworks turbo voor de zomer kwam er in fiets net zo goed uit als de conti 4000s.
Ben ondertussen overgestapt naar Schwalbe's. Dacht altijd dat de GP2 dé betrouwbare, kerkbestendige band was, maar ben er net als Havana klaar mee.
Op zich ergens wel fijn dat ik niet de enige ben hier die deze narigheid heeft gehad; ligt het misschien toch niet aan mij en/of m'n wielen...
Op zich ergens wel fijn dat ik niet de enige ben hier die deze narigheid heeft gehad; ligt het misschien toch niet aan mij en/of m'n wielen...
- plantagenet
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Voor wanneer je op zondagochtend binnen de bijbelgordel wil rijden 
- plantagenet
- Forum-lid
Aha duidelijk

Weer of geen weer....één van twee is er altijd