Ja ik dacht dat dat wel zou helpen?
Spacers voor uitlijnen schijfremmen
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Dat zijn ze inderdaad. Nu nog een aanbieder die ze voor een schappelijke prijs levert. (Ruim 50 dollar is in mijn ogen namelijk iets te veel van het goede)Arno357 schreef: ↑05 jan 2018 20:26 https://novemberbicycles.com/products/c ... -pack-of-4 zijn het deze niet ?
Jij woont volgens mij bij mij in de buurt, Obdam en omgeving? Groot Techniek HHW, en anders Fabory Heerhugowaard. De machinebouwer waar ik werk krijgt ook bouten en moeren per project afgeteld, dus ergens zullen ze grijpvoorraad hebben.
Een oude truc: neem een generiek produkt, zeg dat het “speciaal voor [X]” is, en vraag er een veelvoud van de normale prijs voor. Je zoek gewoon afstandsringen, of “shims” in het anglicistische taalgebruik van vandaag de dag. Opmeten wat de binnendiameter moet zijn, fotootje van een centerlock-naaf op je telefoon, en op naar de betere ijzerwarenhandel. Maak me sterk dat je daar voor een paar centen slaagt.
Vorsprung durch Pedantik
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Ik had al gemeld dat ik wel wat ijzerwaren winkels zal informeren hiervoor. En inderdaad zou dat heel goed in hhw kunnen zijn aangezien ik inderdaad uit Obdam kom.
Maar ik verbaas mij er gewoon over dat dit niet standaard aangeboden wordt.
Maar ik verbaas mij er gewoon over dat dit niet standaard aangeboden wordt.
Heeft iemand inmiddels een eenvoudige oplossing gevonden voor dit probleem, cq. een adresje waar ze deze Shims/spacers voor een normale prijs verkopen?
(Ik wil liever niet: boutjes los, remmen knijpen, boutjes vast, bij wiel wisseling)
(Ik wil liever niet: boutjes los, remmen knijpen, boutjes vast, bij wiel wisseling)