Iets onder de helm?
Ik volg effe, niks meer lastig dan zout zweet in mijn ogen. komt het omdat ik brildrager ben, maar ik kan niks in mijn ogen verdragen
Was regelmatig de binnenkant van mijn helmen uit
Nu kom ik niet verder dan een koerspetje, weliswaar een zeer dun van assos
Maar vind de klep toch wel wat irritant
Omdraaien vind ik dan weer lastig in de nek, afknippen nog niet geprobeerd
Die zweetband van castelli............ik wacht af
Was regelmatig de binnenkant van mijn helmen uit
Nu kom ik niet verder dan een koerspetje, weliswaar een zeer dun van assos
Maar vind de klep toch wel wat irritant
Omdraaien vind ik dan weer lastig in de nek, afknippen nog niet geprobeerd
Die zweetband van castelli............ik wacht af
Sworks Venge
- Supergrover
- Forum-lid HC

Die headband of van Gripgrab werkt goed. Materiaal is dun en het werkt beter dan een buff omdat dit te warm is.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
In de winter doe ik een buff onder mijn helm, Is meestal wel voldoende (heb nog gewoon haar
)
In de zomer niks onder de helm. Alles wat je eerst op je hoofd zet vind ik alleen maar extra warmte.
Ik zweet overigens ook nooit zo heel erg hard, dat scheelt denk ik ook wel. Als ik naar mijn fietsmaat kijk, daar stromen de stralen altijd in no-time over zijn hoofd.
Overigens wil ik nog wel effe kwijt dat een bandana echt niet meer kan......
Echt waar, het boeit mij helemaal niks of je ventieldopjes hebt, of zwarte sokken of meer van dat spul wat 'niet zou mogen', maar een bandana jongens .....
.....

In de zomer niks onder de helm. Alles wat je eerst op je hoofd zet vind ik alleen maar extra warmte.
Ik zweet overigens ook nooit zo heel erg hard, dat scheelt denk ik ook wel. Als ik naar mijn fietsmaat kijk, daar stromen de stralen altijd in no-time over zijn hoofd.
Overigens wil ik nog wel effe kwijt dat een bandana echt niet meer kan......
Echt waar, het boeit mij helemaal niks of je ventieldopjes hebt, of zwarte sokken of meer van dat spul wat 'niet zou mogen', maar een bandana jongens .....

Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Bij mij loopt het zweet, in mijn geval het luie, ook altijd op de bril en in de ogen. Ik heb een petje van futurum er onder. Ik heb eens ergens gelezen dat iemand de bovenzijde eraf had geknipt, dat wordt ook een probeersel bij mij in de zomer. Ik heb vanaf dat ik de pet gebruik, geen last meer gehad van zweet in de ogen. Wel is het ding elke keer door en door nat en gaat hij altijd direct na gebruik in een sopje.
T=100
Het wordt dan een heat cap zonder klep, die heb ik van Assos. Als deze doordrenkt dan komt toch het zweet in de ogen ...hvg5776 schreef: ↑15 mei 2017 17:04 Bij mij loopt het zweet, in mijn geval het luie, ook altijd op de bril en in de ogen. Ik heb een petje van futurum er onder. Ik heb eens ergens gelezen dat iemand de bovenzijde eraf had geknipt, dat wordt ook een probeersel bij mij in de zomer. Ik heb vanaf dat ik de pet gebruik, geen last meer gehad van zweet in de ogen. Wel is het ding elke keer door en door nat en gaat hij altijd direct na gebruik in een sopje.

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein