Pas de Alpe D'Huez gereden, reed zelf op een 34 voor en een 27 achter met heel veel gemak naar boven. Heb op een aantal stukken zelfs niet op de 26 maar de 25 gereden. Zelf ben ik 1.87 en weeg 104kg. Er zat er bij ons een bij die reed hem met een 39 voor en een 27 achter zelfs normaal op. Als je een beetje getraind bent, moet dit geen probleem geven. Het belangrijkste is een ritme vinden.
Ik heb me van te voren ongelofelijk druk gemaakt en vond het geweldig om te doen. De drukte was nergens voor nodig.
verzet in de bergen
In dit geval lijkt me de oplossing toch vrij simpel; campa 29 aanschaffen en erop gooien. Heb je hem niet nodig, dan laat je hem de volgende keer thuis.... (wel oppassen met schakelen, dus alleen naar de 29 als ie voor op de 34 zit).
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
De Alphe de Huez is een slecht voorbeeld want daarvoor hoef je niets mee te nemen
. Er is daar een fietsenwinkeltje onderaan die in alle verzetten ruimschoots voorzien is! De dag voor de Marmotte heb ik m'n ogen uitgekeken naar de enorme rij die stond te wachten om z'n cassette aan te passen
.
Maar goed, het hangt er allemaal af van wat je gaat doen. Ik col of een week lang elke dag meerdere collen. In dat laatste geval ga je echt wel een wat lichtere mogelijkheid waarderen.
Maar goed, het hangt er allemaal af van wat je gaat doen. Ik col of een week lang elke dag meerdere collen. In dat laatste geval ga je echt wel een wat lichtere mogelijkheid waarderen.
Mijn trainingen op bikeplanner.com