Alleen als ze kunnen bewijzen dat de garantieklachten het gevolg zijn van het afhalen van de stickers. Kunnen ze dat niet, dan zijn ze wettelijk verplicht gewoon garantie te geven en hebben ze geen poot om op te staan. Ik zou me daar dus niet te druk over maken.Wilier_Granturismo schreef:volgens Mantel vervalt de garantie als je de stickers eraf haalt ...
nieuwe wielenset kopen fulcrum 3
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Voor mij als zwaardere rijder lijkt het dus inderdaad fijner om een bredere velg te hebben. Minder druk in de bandjes geeft waarschijnlijk ook een comfortabelere rit dan nu met mijn "smalle" wielen.
Momenteel heb ik zo,n 9 bar in mijn bandjes, stel je gaat met 17c rijden --> hoeveel bar zou er dan in moeten (ongeveer natuurlijk).
Wat ook nog bijzonder is, is het garantie verschil tussen de 3's en de Zonda's. Op de Fulcrum krijg je 2 jaar garantie en op de Campa's 3 ...
Momenteel heb ik zo,n 9 bar in mijn bandjes, stel je gaat met 17c rijden --> hoeveel bar zou er dan in moeten (ongeveer natuurlijk).
Wat ook nog bijzonder is, is het garantie verschil tussen de 3's en de Zonda's. Op de Fulcrum krijg je 2 jaar garantie en op de Campa's 3 ...
Ik ben rond de 80 kg en pomp 5,5-6 bar in de bandjes ,geldt zowel voor 23 mm als 25 mm op 18 en 19C velgen.
Geen idee of mijn pompmanometer veel afwijkt.
Qua rijcomfort valt er voor jou wat te winnen....9 bar is niet nodig en niet van deze tijd.
Je moet sowieso wat expirimenteren om de "sweet spot"voor jou en jouw spullen te vinden, de absolute waarden zijn niet belangrijk zolang je dezelfde pomp gebruikt.
Geen idee of mijn pompmanometer veel afwijkt.
Qua rijcomfort valt er voor jou wat te winnen....9 bar is niet nodig en niet van deze tijd.
Je moet sowieso wat expirimenteren om de "sweet spot"voor jou en jouw spullen te vinden, de absolute waarden zijn niet belangrijk zolang je dezelfde pomp gebruikt.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Desertstorm
- Forum-lid
Laatst zowel bij Mantel als bij Campa zelf nagevraagd of ze al wisten wanneer de FR3 in c17 versie kwam, maar je krijgt er geen antwoord op.
'stay tuned' en 'onbekend'.
Iemand wellicht meer info hierover?
'stay tuned' en 'onbekend'.
Iemand wellicht meer info hierover?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
- Matthijs1973
- Forum-lid
lijkt me stug dat ze ook daadwerkelijk gaan zeggen of en wanneer die komt. Dan blijven ze mooi zitten met de oude voorraad 
overigens idd lastig om een leuke wielset te vinden met 19c in alu. Zou dit zo lastig zijn om te ontwikkelen in alu en zo makkelijk in carbon?

overigens idd lastig om een leuke wielset te vinden met 19c in alu. Zou dit zo lastig zijn om te ontwikkelen in alu en zo makkelijk in carbon?
-
- Forum-lid
Vandaag de Zonda's onder de fiets gezet, ben benieuwd !
-
- Forum-lid
Morgen even een rondje maken, ervaringen volgen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je ze toevallig gewogen? Hoor regelmatig dat ze lichter zijn dan fabrieksopgave.Wilier_Granturismo schreef:Vandaag de Zonda's onder de fiets gezet, ben benieuwd !
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Niet gewogen (helaas), denk echter dat het verschil dan maar een paar gram zou zijn ... als ze echt veel lichter zouden zijn, zou Campa dit wel als verkoop praatje gebruiken.