Sensa kwaliteit
-
- Forum-lid
met sensa fietsen is inderdaad weinig mis waarschijnlijk. het zullen geen wondertjes zijn qua gewicht en etc. maar een goed degelijk maar weinig spannend alu frame is nog altijd beter dan een carbon frame met concessies voor de prijs. als je er goed opzit en je de stickers kunt aanzien gewoon doen! ik heb een cube attempt en dat is een simpel dubbel butted alu frame en die fietst prima! nu sinds een paar maanden een agree erbij en ik merk wel dat die hoogwaardiger is. maar de attempt irriteert mij nog steeds niet.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
CUBEmeister schreef: nu sinds een paar maanden een agree erbij en ik merk wel dat die hoogwaardiger is. maar de attempt irriteert mij nog steeds niet.
En waaraan merk je die hoogwaardigheid?
Volgens mij komen ALLE goedkope Alu frames uit China of Taiwan, begrijp me goed, ik rij ook op zo'n ding waarvan het enige dat ik weet is, dat het in Taiwan gemaakt is en ben er heel tevreden mee....
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
Kees0251 schreef: Volgens mij komen ALLE goedkope Alu frames uit China of Taiwan, begrijp me goed, ik rij ook op zo'n ding waarvan het enige dat ik weet is, dat het in Taiwan gemaakt is en ben er heel tevreden mee....
De ene chinees of taiwanees is de andere toch niet?
En een spijkerbroek van de Wibra is geen spijkerbroek van G-star qua kwaliteit toch?
Die worden ook allebei in china gemaakt en is allebei denim.
-
- Forum-lid
een agree 2010 frame is aanmerkelijk lichter en stijver dan het attempt 2007 (? geloof ik) frame. de geometrie is anders, de vorm van alle buizen is anders (kabels binnen door) andere chain-stay en seat-stay etc andere (easton ) voorvork.... fiets is ook 500 euro duurder dus dat is niet zo gek. hij voelt lichtvoetiger bij accelereren stuur strakker maar is minder "hard"dan de attempt. een iets meer uitgebalanceerd frame dus.
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr