Trainen met vermogen
Stages wattage systeem is nu ook in Nederland te krijgen las ik. Een meer betaalbare prijs tov andere systemen maakt dat het nu wel een pak dichterbij komt. Overweeg nu wel om zo'n hollowgram arm aan te schaffen.
Had hier nog even niets van meegekregen...epotheker schreef:Stages wattage systeem is nu ook in Nederland te krijgen las ik. Een meer betaalbare prijs tov andere systemen maakt dat het nu wel een pak dichterbij komt. Overweeg nu wel om zo'n hollowgram arm aan te schaffen.
http://www.fiets.nl/2012/09/19/stageone ... -600-euro/
Zijn hier al recensies of gebruikers ervaringen van? Klinkt zeker interessant. Maar hoe werkt het eigenlijk, waarom kunnen die sensoren alleen op alu cranks worden geleverd?
Do not CROSS the road!
DC rainmaker bijvoorbeeld
Overigens krijg ik acute jeuk bij de term "wattage meter". Het ding meet vermogen
Overigens krijg ik acute jeuk bij de term "wattage meter". Het ding meet vermogen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Acute jeuk zelfs...53x11 schreef:DC rainmaker bijvoorbeeld
Jij hebt ook zeker een "kilometer per uur teller" of "snelheidsmeter" in jouw auto daar waar ik gewoon een teller heb.
thnx voor de link
Als je meerdere wielsets hebt, dan is een systeem op je crank handiger.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
zojuist besteld,
Natuurlijk meet je niet het verschil tussen links en rechts maar eerlijk gezegd interesseerd mij dat niet zo, aangenomen dat het verschil enigszins constant is. Het gaat mij eigenlijk meer om wat gerichter te trainen en kijken hoe zich het vermogen ontwikkeld ipv maar wat te doen. Over hel algemeen luister ik zeer slecht naar mijn lichaam, misschien wat meer naar cijfertjes.
Het grote voordeel behalve de prijs is dat ik de arm kan wisselen met eventueel mijn crosser en MTB. Daarnaast vind ik de stages lekker onopvallend en niet te pretentieus.
Natuurlijk meet je niet het verschil tussen links en rechts maar eerlijk gezegd interesseerd mij dat niet zo, aangenomen dat het verschil enigszins constant is. Het gaat mij eigenlijk meer om wat gerichter te trainen en kijken hoe zich het vermogen ontwikkeld ipv maar wat te doen. Over hel algemeen luister ik zeer slecht naar mijn lichaam, misschien wat meer naar cijfertjes.
Het grote voordeel behalve de prijs is dat ik de arm kan wisselen met eventueel mijn crosser en MTB. Daarnaast vind ik de stages lekker onopvallend en niet te pretentieus.
Zo. voor de snelle beslissers zeg maar. Kan je je hierin vinden?:
"Stages: I see the Stages customer as someone who 1) wants the ability to swap to different wheels on their bike and 2) wants an easy-to-install system, and 3) is not going to do aero or Crr testing. Whether or not the left-leg measurement is a problem is up to you. After my testing, I don’t feel this is an issue for the vast majority of people who would train with this system. It is simple and appears to do what they advertise. "
Uit deel 3 van een drieluik over powermeters:
Bron: http://www.slowtwitch.com/Tech/Power_Me ... _3696.html
"Stages: I see the Stages customer as someone who 1) wants the ability to swap to different wheels on their bike and 2) wants an easy-to-install system, and 3) is not going to do aero or Crr testing. Whether or not the left-leg measurement is a problem is up to you. After my testing, I don’t feel this is an issue for the vast majority of people who would train with this system. It is simple and appears to do what they advertise. "
Uit deel 3 van een drieluik over powermeters:
Bron: http://www.slowtwitch.com/Tech/Power_Me ... _3696.html