Ik ben in inmiddels ingeschreven bij Team Doenja (zijn als het goed is nu compleet). Ik raad je aan om incomplete teams aan te schrijven via de TFL website, en zo te polsen of je aan kunt sluiten. Of via de TFL organisatie, want zij houden een lijst van "individuen" bij om evt. in contact te brengen met incomplete teams of een team te kunnen samenstellen als er nog plaats over is.
Ben al begonnen met de psychische voorbereiding ....
Tour for Life 2011
Het officiele handtekeningenzetten moet nog plaatsvinden, maar we hebben het deze morgen afgerond: Fiets wordt 'mediapartner' van Tour for Life, Duchenne Heroes en Kenya Classic. We gaan heel veel dingen samen doen, maar daar kan ik op dit moment nog niet zo veel over melden. wat wel interessant is in dit topic dat we in dat partnership onder andere een team van Fiets-lezers willen laten deelnemen aan Tour for Life en Duchenne Heroes. Daar komt dan met zekere regelmaat aandacht voor in het blad. In de komende editie van Fiets (1-2011) staat daartoe een oproep. Heb je interesse? Lees de oproep en reageer dan via mail.
Kick-off meeting met het-team-tot-nu-toe heeft vanavond plaatsgevonden. Voorpret! Ruim 1/3 van de minimale sponsoring is binnen, een keurige start. En nu een (klim)trainingsplanning gaan maken .... Heb er zin an!
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.