Tour for Life 2011
Ik ben gemotiveerd om aan de Tour for Life 2011 mee te doen, maar zoek een team, in mijn direct omgeving is er te weinig animo. Weet iemand een team dat nog leden kan gebruiken en openstaat voor "mensen van buitenaf"?
LINK
LINK
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid
met 20.000 forum bezoekers moet dat jullie zeker lukken.
ik heb een geweldige week /reis gehad.(als begeleider)
ik heb een geweldige week /reis gehad.(als begeleider)
Kijk eens aan, het begin is gemaakt! Heb de redactie van Fiets ook aangeschreven, om te polsen of het een item voor het blad kan worden, of er redactieleden mee willen doen, duurtestfietsen/-onderdelen inzetten, Sanoma evt. als sponsor etc etc. Ze komen over een week of wat bij me terug. Wordt vervolgd!
Waar ik woon is een fietsclub die gaan met 2 ploegen , PEEL-loton 1 en 2 . Ze gaan voor 2 teams van 9 personen .
Ik weet niet of ze voor echte buitenstaanders open staan . De ploegen zijn nog niet helemaal vol , maar veel lege plaatsen zijn er ook niet , hooguit een paar.
Ik denk dat ze meer voor lokale wielrenners gaan , dit ivm het gezamelijk trainen , motivatie en bekendheid van de renner.
Je kunt altijd nog rondneuzen op het internet voor ploegen in je omgeving ?
Misschien een ploeg via het forum maken , maar elkaar persoonlijk wat beter kennen helpt een heel stuk qua geheel .
Ik weet niet of ze voor echte buitenstaanders open staan . De ploegen zijn nog niet helemaal vol , maar veel lege plaatsen zijn er ook niet , hooguit een paar.
Ik denk dat ze meer voor lokale wielrenners gaan , dit ivm het gezamelijk trainen , motivatie en bekendheid van de renner.
Je kunt altijd nog rondneuzen op het internet voor ploegen in je omgeving ?
Misschien een ploeg via het forum maken , maar elkaar persoonlijk wat beter kennen helpt een heel stuk qua geheel .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="gamiel"]Kijk eens aan, het begin is gemaakt! Heb de redactie van Fiets ook aangeschreven, om te polsen of het een item voor het blad kan worden, of er redactieleden mee willen doen, duurtestfietsen/-onderdelen inzetten, Sanoma evt. als sponsor etc etc. Ze komen over een week of wat bij me terug. Wordt vervolgd! [/quote]
Ik zou even het laatste of 1 na laatste nummer nog een keertje lezen
Ik zou even het laatste of 1 na laatste nummer nog een keertje lezen

Update: Vooralsnog geen vervolg op de respons van de redactie van Fiets - even geduld, de beste man is schijnbaar op (fiets?)vakantie 
In ieder geval een leuk gesprek gehad met één van de teams waar ik me bij kan aansluiten als "buitenstaander", ik kan me formeel gaan aanmelden. Kortom: ik heb een doel voor 2011!

In ieder geval een leuk gesprek gehad met één van de teams waar ik me bij kan aansluiten als "buitenstaander", ik kan me formeel gaan aanmelden. Kortom: ik heb een doel voor 2011!
Hier nog iemand die wel interesse heeft in deelname aan Tour for Life. Inclusief een goede inzet om het benodigde sponsorgeld op te halen.
PM indien ik me kan aansluiten bij een team....
PM indien ik me kan aansluiten bij een team....
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05